robot Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Overskriften sier det meste. og du kan si om du er fornøyd eller ikke. Jeg har logitech mobile freedom bluetooth handfree. Lenke til kommentar
duppi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Logitech sin her også..... den er helt ok og ingen sak som skal langt inn i øreganegn Fornøyd jeg Lenke til kommentar
Merken Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bruker nå Sony Ericsson sin HBH-660. Meget bra bluetooth handsfree. Veldig brukervennlig med displayet, trekker ned for litt dårlig batteri. Har tidligere brukt HBH-65, HBH-600, HBH-35 og Siemens sin Bluetooth, men HBH 660 er den beste. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Samsung WKT150, fantastisk nydelig handsfree. Er også innom SE HBH-660 en gang i mellom. Liker den også veldig godt, men Samsung sin har doble batteritiden og et nyyydelig design. Øverst på dette bildet Endret 2. april 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
robot Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Har også brukt se hbh-60 i to år. skiftet til logitech etter at batteriet byegynte å bli dårlig. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Samsung WKT150, fantastisk nydelig handsfree. Er også innom SE HBH-660 en gang i mellom. Liker den også veldig godt, men Samsung sin har doble batteritiden og et nyyydelig design. Øverst på dette bildet WEP-150 heter den visst i Norge. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 bruker en sånn liten siemens til min gamle Nokia N-gage QD Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bluespoon AX. Ikke helt perfekt lyd, men den kan brukes samtidig med solbriller osv siden den sitter inne i øret. Kan bruke den i lang tid uten å få vondt i øret. Billig er den også. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bruker HBH-200 da jeg ikke ville ha noen vekt "på Øret" utrolig god lyd, digg å kunne "surfe" samtalelista da den har display. og den har god nok batteritid for meg Ca 3,5 time taletid. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har byttet fra Nokia til Logithech. Er veldig fornøyd og positivt overrasket over hvor god lyd det er selv om den ikke sitter inne i øret. Eneste problemet så langt er knyttet til at mobilen min (Nokia 6600) ikke automatisk setter HF-en i standby. Håper det blir bedre når jeg får 6680 om noen få uker...... Den skal også ha BT 1.2 som Logitechen også støtter. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har Plantronics MX2500, den funker fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå