Anders1212 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har koblet til headphones og stereoanlegget (med AUX) samtidig i lydkortet. Lurte på hvordan jeg kan veksle mellom disse med lydegenskaper på pcen e.l? f.eks mute headphonsa og bruke anlegget i stedet? så jeg slipper å gå bak pcen og bytte kabler, noe som er tungvint i lengden. Har forøvrig et Audigy2 kort Har også vurdert å kjøpe en audioswitch hvis dette ikke fungerer. Anders J Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bare kjøpe deg mediehub på biltema.. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=89508 Bruker det selv. Kunne ikke levd uten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kjøpte microsoft sidewinder for noen år tilbake. Med de fulgte det med en sånn sak til å veksle mellom 2 3,5mm plugger. Bruker den minst 20 ganger daglig^^ Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hør på arnizzz, bruker det selv. Lenke til kommentar
Zalovan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Takk for gode forslag, men....jeg tror ikke mediahubben har støtte for usb headsett? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Takk for gode forslag, men....jeg tror ikke mediahubben har støtte for usb headsett? Nei det har den ikke.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Du kan velge hvilken enhet du vil bruke i kontrollpanel->Sound and Audio Devices->Audio->Sound playback. Lag en snarvei til S&A Devices på skrivebordet, så er det fort gjort å bytte. Endret 3. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå