fatcamper Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hei jeg har klokka cpu ca 15%. jeg har en amd 3500+ prossesor. kjører med orginal vifte som fulgte med. Jeg har oxo to vanlige store kabinetvifter. En foran og en bak. Jeg lurer på hvordan jeg kan sjekke tempraturen på pc,en mest mulig nøyaktig!!! Hva bør cpu ligge på i tempratur??? Kan jeg eventuelt kjøpe en vifte som kjøler cpu bedre???? Takk for svar!!! Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 temp. varierer var cpu til cpu.. men det alle har til felles er at kjøleren som følger med kan byttes ut... f.eks på microplex selger de mange gode kjølere til din socket 939, og de dyre kjølerene er ofte ikke de beste. med tanke på det er f.eks Zalman er et godt valg. cpu-z? på siden til ditt HK finner du sikkert noen programmer som viser temperaturer på HK, CPU og evt hdd... 15% er ikke mye, og vil ikke nødvendigvis avgi så veldig mye mer varme enn orginalen.. f.eks jeg har clocka cpu`en 24% og den avgir bare rundt 5`C mer på load enn uten clocking. Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har jo socket 939. Passer den kjøleren til amd 3500+ 939 da ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå