Nitrius Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Er på jakt etter noen kule/gode kort triks som jeg kan ta på andre folk som jeg skjenner, f.eks kort triks der du lar en fyr velge et kort så greier du å finne kortet han valgte osv... Noen som er villig til å lære meg noe? Endret 2. april 2005 av el-asso Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Du kan finne noen korttriks her: http://web.superb.net/cardtric/tricks.htm Ellers kan jeg nok avsløre noen av mine eminente korttriks som har gått i familien gjennom århundrer. Vel, muligens ikke, men her er i hvert fall ett: Ett nokså enkelt korttriks er å legge tre knekt øverst i en kortstokk og trekke ut seks kort i stedet, uten at mengden avsløres. Dette kan kreve en del øvelse, men du skal vise de tre knektene UTEN at de underliggende kortene vies (kan være hva som helst). Dette gjør du ved å legge de tre øverste kortene i en remse og la de tre underste ligge under det siste kortet i denne remsen. Nå kan du eventuelt trekke tre nye kort og vise dem, kun for å bevise at du ikke har tre knekt under der igjen. Legg disse, samt de første du trakk, tilbake i kortstokken. Trekk deretter et kort om gangen fra kortstokken og legg dem underst uten å vise kortet til publikum. Dersom du har gjort dette riktig, skal disse tre kortene være de tre kortene under knektene. Publikum vil nå være av den oppfatning at knektene ligger underst i kortstokken, men dette motbeviser du på magisk vis ved å trekke de tre knektene fra toppen av kortstokken og vise dem til publikum. De vil være nærmest målløse. Endret 2. april 2005 av aadnk Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kort triks, stenge denne tråden. Langt triks, endre emnefeltet for å unngå orddeling og legge inn mer enn tre ord som er en forutsetning for at en tråd skal leve videre på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå