GRendal Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 så det nå.. ser ut som jeg må lime på noen nye minneribber, sette på vannkjøling og klokke Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 så X800 Pro vivo er fortsatt et alternativ? X800 Pro ble jo ansett som dødt av mange når X800XL kom Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 så X800 Pro vivo er fortsatt et alternativ?X800 Pro ble jo ansett som dødt av mange når X800XL kom vivo er jo også klokket lavere såvidt jeg vet... vet ikke om det er lettere å klokke det enn XT Lenke til kommentar
kim Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 .. Du får hva du betaler for Hadde det vært sant for alle produkter så hadde vi ikke hatt behov for hverken prisguiden, ytelsetester, webshoptester, eller store deler av forumet. Forresten så er det en oversikt over de forskjellige brikkene på denne siden: http://www.lostcircuits.com/video/ati_x850/3.shtml Jeg snakket ikke generelt, men i denne diskusjonen var det relevant da det faktisk stemmer Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 så X800 Pro vivo er fortsatt et alternativ?X800 Pro ble jo ansett som dødt av mange når X800XL kom et X800XT er en god del raskere enn et X800XL kort, så den er nok ikke helt død. en annen diskusjon er om den lille prisforskjellen mellom x800 pro Vivo og X8xxXT gjør x800pro Vivo anbefalingsverdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå