sindrehauglum Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg ønsker å bruke stilbilder i en video. For at det ikke skal bli så kjedelig vil jeg panorere og zoome i bildene. Bildene har selfølgelig stor oppløsning. Hvordan gjøres dette? Jeg bruker Pinnacle Liquid 6 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Her er ein link til tutorialsida til Pinnacle: http://www.pinnaclesys.com/PBN/default2.as...D=1&Langue_ID=7 Ganske langt nede på sida er det ein tutorial som heiter "Liquid Edition: Pan and Scan" (søk i explorer med Ctrl+F). Den tar for seg akkurat det du spør om. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Eller så åpner du Movie maker og trykker på Kameratingen under skjermen filmen hvises! Lenke til kommentar
adonis Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Trikset i Liquid Edition 6 er å bruke Classic 2D editor. Her kan du f.eks. sette hovrdan bildet skal være i starten og slutten - og det vil da bli animert (pan, zoom, hva enn du måtte ønske). /Øystein Lenke til kommentar
sindrehauglum Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Tusen hjertlig mange takk!!! Det gikk jo lekende lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå