FranzJosef Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har funnet ut at den er mest aktuell for øyeblikket. Rett og slett fordi den ser ut til å gi mest for pengene og så slipper man ut med mer enn 1300,- Hvilke konkurrenter i samme prisklasse er evt. bedre? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 er litt usikker, men jeg har k700i selv og jeg ville heller ha spart penger å kjøpt k500 (eneste som ikke er så bra er at den ikke har bluetouth). hvis du skal ha med abenomang ville jeg valgt denne Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis du tenker på uten abbonement, så er vel det den som gir mest for pengene etter min mening. Du kan jo alltids kjøpe Nokia 3220, den har ikke bluetooth og mye mindre display (egner seg kanskje mest til fjortiser.) M65 er vel i samme klasse, men den er en smule dyrere: 1599,- Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 er litt usikker, men jeg har k700i selv og jeg ville heller ha spart penger å kjøpt k500 (eneste som ikke er så bra er at den ikke har bluetouth). At K500i mangler Bluetooth er jo ikke den eneste forskjellene mellom den og K700i... K700i har også skarpere skjerm, mer minne (41 MB), radio, m.m. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 er litt usikker, men jeg har k700i selv og jeg ville heller ha spart penger å kjøpt k500 (eneste som ikke er så bra er at den ikke har bluetouth). At K500i mangler Bluetooth er jo ikke den eneste forskjellene mellom den og K700i.. Det var vel ikke akkurat det han sa heller da. FranzJosef, du trenger jo ikke lage en ny tråd for hver gang du ombestemmer deg. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ville satsa på k700i eg jepp samme her! ganske bra mobil fra Sony Ericson Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Sies jo at joysticken ikke er bra ...på begge Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har selv K700i, og joystikken på den er bra syns jeg. Det eneste er at etter et halvt år så ble den dårlig og jeg sendte den på reparasjon for å få det fiksa. Fikk den tilbake noen dager senere med fiksa joystick, nyeste programvare og med nye klistremerker, de på mobilen min hadde falt av. Og siden da har den fungert helt bra. Hvis du ikke trenger bluetooth eller radio så er K500i en bra telefon. Enten den eller Nokia 3220. Jeg mener at jeg har sett K500i på elkjop til 700 kr eller noe. Så hvis du bruker Telenor eller Netcom og har tenkt å fortsette med det kan du spare penger på å kjøpe med kontantkort og bare bruke det kortet du har fra før av. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 SE K500i er det beste kjøpet i sin prisklasse etter min mening. Men vær obs på at joysticken kan svikte etter en stund. Min begynte å svikte etter 2 mnd, men vanlig bruk og har ikke mistet mobilen i gulvet eller noe slikt. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 k500 er stygg.du får bedre mobil til samme pris. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 k500 er stygg.du får bedre mobil til samme pris. Spennende, du får nevne en som gir mer for pengene da... Noen sammenlikner med Nokia's 3220, og den taper klart mot k500, både skjerm, taster og UI er veldig mye bedre på k500... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 jeg finner en bedre til samme pris.f.eks siemens s65 Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 jeg finner en bedre til samme pris.f.eks siemens s65 Samme pris?!? Den ligger fra 5-800.- over i pris, er både større og tyngre... S65 hører jo egentlig ikke i denne klassen som K500 befinner seg i, S65 var ment å skulle være en high end mobil, men den har solgt elendig og det er flere grunner til det, dårlig skjerm, skuffende megapxl kamera og mye bugs og problemer... S65 har av disse grunnene gått kraftig ned i pris, men jeg holder fremdeles en knapp på at K500 er mer for pengene til en billigre penge! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 jeg finner en bedre til samme pris.f.eks siemens s65 simens e det dårligste som fins Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sies jo at joysticken ikke er bra ...på begge Har vært en del problemer med joysticken på K500, K700 har ikke dette vært noe stort problem. Om du kan leve med at telefonen muligens \en gang må inn påservice og skifte joystick, så er jo det greit uansett. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sies jo at joysticken ikke er bra ...på begge Har vært en del problemer med joysticken på K500, K700 har ikke dette vært noe stort problem. Om du kan leve med at telefonen muligens \en gang må inn påservice og skifte joystick, så er jo det greit uansett. her hatt min k700 i snart 1/2 år har ikke hat problemer med joysticken eller noe anna Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Har nå bestilt en K700i hos Komplett så da får vi se! Ser ut som en veldig bra mobil i hvertfall. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har nå bestilt en K700i hos Komplett så da får vi se! Ser ut som en veldig bra mobil i hvertfall. har den selv tror du blir fornøyd. det eneste problemet er at du må kjøpe bluetouth adapter hvis du skal sende sanger til mobilen, koster 400 kr på spaceworld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå