:utakt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dina hadde en kreativ her også. "Bli hos meg/når alle svikter deg/du er alt for meg etc..." Lurer på hvor lenge hu satt med den teksten. Toppen et kvarter. Ny kandidat. "Utadæsjælåpplevelse". Morsom første gangen, men som med alle andre vitser, det er ikke morsomt den ørtifjortende gangen. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 I en drømhørte jeg din bønn om å la deg gå Kan du forstå? Det var alltid du og jeg sammen på vår vei Hvem har skyld i at du gikk lei? Bli hos meg Blir hos meg når andre svikter deg Du er alt for meg Kan du si helt ærlig at det som vi har nå Tar håpet fra deg Det er en hemmelighet som jeg tror du skjuler for meg Det hjelper ikke å se en annen vei Bli hos meg når andre svikter deg Du er alt for meg Sammen baner vi vår vei Du er min og jeg vil alltid være der Jeg har gjemt på minner som vi har Jeg vil at du skal bli hos meg Ærlig talt, jeg kunne skrevet dette. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hihi...Dina er en stor forfatter, helt klart. Mens vi snakker om tekster, sjekk denne: Sonata Arctica - Letter To Dana legg til dårlig uttale på vokalen, så har du en klassiker: Dana, my darling, I'm writing to you. 'Cause your father passed away, it was a beautiful day And I don't want to bother You anymore, I used to hope you'd come back But not anymore Dana. My eyes might have betrayed me, but I have seen Your picture on the cover of a filthy magazine And I think my heart just cannot handle that Dana, my darling, would be so bad. Dana my darling I'm writing to you 'Cause your mother passed away it was a really rainy day And I didn't mean to bother you anymore Your mother wished... Come visit your fathers grave, Dana Your father disowned you because you have sinned But he did forgive you in condition he was in And I hope you won't do those things anymore Dana My darling I'm waiting for Little Dana O'Hara oh, oh Dana my dear, How I wish that my Dana was here Little Dana O'Hara decided one day to travel away, far away No, you can't surprise me anymore, oh oh I've seen it all before But it seems I cannot let you go Dana, Dana, Dana, Dana And I think that I told you, I'd wait for you forever Now I know someone else's holding you, so, for the first time in my life - I must lie Lie's a sin, mess that I am in, Love is not the thing I feel know I promise you... I won't write again 'til the sun sets behind your grave Dana, oh, Dana I'm writing to you, I heard you passed away it was a beautiful day I'm old and I feel time will come for me, my diary's pages are full of thee Oh Dana O'Hara oh, Dana my dear, How I wish that my Dana was here Little Dana O'Hara decided one day to travel away, far away Little Dana O'Hara oh, Dana my dear, How I wish that my Dana was here Little Dana O'Hara decided one day to travel away, far away [2 times] Høhø! :!: Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 O-Zone - Dragostea Din Tei Folk & Røvere - Utavdæsjælopplevelse Dina - Bli Hos Meg Are & Odin - Klapp klapp Las Ketchup - Ketchupsong Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 GRISEN STÅR Å HYYYYYYYYYYYYYYYLLLEEE!!!!!!! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 GRISEN STÅR Å HYYYYYYYYYYYYYYYLLLEEE!!!!!!! Odd Norstoga er digg. For å ikkje snakke om dialekten hans. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 las ketchup - the ketchup song o-zone - dragostea din tei Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Hihi...Dina er en stor forfatter, helt klart. Mens vi snakker om tekster, sjekk denne: Sonata Arctica - Letter To Dana legg til dårlig uttale på vokalen, så har du en klassiker: Dana, my darling, I'm writing to you. 'Cause your father passed away, it was a beautiful day And I don't want to bother You anymore, I used to hope you'd come back But not anymore Dana. My eyes might have betrayed me, but I have seen Your picture on the cover of a filthy magazine And I think my heart just cannot handle that Dana, my darling, would be so bad. Dana my darling I'm writing to you 'Cause your mother passed away it was a really rainy day And I didn't mean to bother you anymore Your mother wished... Come visit your fathers grave, Dana Your father disowned you because you have sinned But he did forgive you in condition he was in And I hope you won't do those things anymore Dana My darling I'm waiting for Little Dana O'Hara oh, oh Dana my dear, How I wish that my Dana was here Little Dana O'Hara decided one day to travel away, far away No, you can't surprise me anymore, oh oh I've seen it all before But it seems I cannot let you go Dana, Dana, Dana, Dana And I think that I told you, I'd wait for you forever Now I know someone else's holding you, so, for the first time in my life - I must lie Lie's a sin, mess that I am in, Love is not the thing I feel know I promise you... I won't write again 'til the sun sets behind your grave Dana, oh, Dana I'm writing to you, I heard you passed away it was a beautiful day I'm old and I feel time will come for me, my diary's pages are full of thee Oh Dana O'Hara oh, Dana my dear, How I wish that my Dana was here Little Dana O'Hara decided one day to travel away, far away Little Dana O'Hara oh, Dana my dear, How I wish that my Dana was here Little Dana O'Hara decided one day to travel away, far away [2 times] Høhø! :!: HE HE :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå