ErlendRU Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 også den dærre ooa hele natten.. Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Idol Sandra og han derre "rapperen" ja ,sommerflørt er ...huhh Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 også den dærre ooa hele natten.. Nei, den er jo søøøt da Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 også den dærre ooa hele natten.. Nei, den er jo søøøt da eni,,oha hela natten oha hela dan,,,trallalala Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Boom boom boom Boomboombadilla life! Det må være den aller verste.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hmm, hos meg må det bli Las Ketchup. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dragostea, seriøst...VÆRSTE jeg hører. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Lou Bega - Mambo No. 5... Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Boom boom boomBoomboombadilla life! Det må være den aller verste.. huff, vonde miner dukket opp:( Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Lou Bega - Mambo No. 5... Huff, den er seriøst dårlig! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Uten tvil _sommerflørt_ som ble gitt ut på vinteren, der går phillip soft må jeg si. Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Uten tvil _sommerflørt_ som ble gitt ut på vinteren, der går phillip soft må jeg si. he he,,ja hvertfall ingen vinter slager heller Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dragostea, seriøst...VÆRSTE jeg hører. Lite som er værre enn den... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dragostea, seriøst...VÆRSTE jeg hører. Lite som er værre enn den... den hører jeg hver gang jeg får mail, og det er relativt ofte Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Dragostea, seriøst...VÆRSTE jeg hører. Lite som er værre enn den... den hører jeg hver gang jeg får mail, og det er relativt ofte nå tuller du? blir du ikkje lei?? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 nei, har ikke hele sangen seff, men en god sample bytter mellom den, eek a mouse og butthead Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 nei, har ikke hele sangen seff, men en god sample bytter mellom den, eek a mouse og butthead Du har ikke tenkt å skifte til han der fyren fra "Full Metal Jacket" som sier "You got mail, maggot!"? Den er genial! :!: Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Noen som husker "Rosa helikopter"? Eller hva med "Kjendisparty"? "Barbie girl"? Nevtne "Dragostea" var jo helt for j*vlig. Stort sett alle disse "sommerschlägerne" blir spilt så mye at det blir totalt overdose. Lurer på hvilken låt som blir årets versting. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Rosa Helikopter! spyr av den. Kjendisparty er ikkje så verst synes eg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Rosa Helikopter og Kjendisparty er mye værre enn Dragostea Din Tei og Las Ketchup IMO... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå