Gå til innhold

Sesong 4 av 24 (F*** spoilere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare litt sinne som må ut...

Jeg syns 24 er veldig spennende, har det lastet ned, men ser det på tv fordi jeg vil ha noe å glede meg til hver uke. Bruker heller de jeg har lastet ned om det er en episode jeg ikke får sett.

Men i går kveld gjorde TV2 noe som seriøst får meg til å vurdere å heller se det jeg har lastet ned....

Jeg har nå gått og gledet meg til å finne ut blant annet hva som skjer med Jack etter han blir tatt av politiet, og hvordan han skal komme seg ut av den knipa. Men hva gjør TV2? De sender en reklame der de enkelt og greit forteller hva som kommer til å skje.... Hvorfor det?! :no:

Mulig mange som syns det er tåpelig å bli hissig for noe sånt :p , men jeg blir det, og måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Jeg har nå gått og gledet meg til å finne ut blant annet hva som skjer med Jack etter han blir tatt av politiet, og hvordan han skal komme seg ut av den knipa. Men hva gjør TV2? De sender en reklame der de enkelt og greit forteller hva som kommer til å skje.... Hvorfor det?! :no:

TV2 lager ikke reklamene, det gjør produsenten.

Lenke til kommentar
gled dere...jeg venter forøvrig på at episode 19 skal bli ferdig nedlasta.. :p  :whistle:

Har et par episoder liggende, men jeg har klart å holde meg :p

Lurer på hvor lenge jeg klarer det.. :innocent:

jeg har sett alle ettersom de har kommet ut i amerika jeg...så jeg har måttet vente en uke mellom hver episode jeg å :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...