Gå til innhold

Sesong 4 av 24 (F*** spoilere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har nettoopp sett episode 16  :dribble: og skal ikke røpe noe, men må bare si at det er så sinnsykt bra..!! blir bare bedre å bedre utover!! :w00t:

Denne sesongen skal vist vera den beste av alle. :love:

Har du mange objektive kilder som har lest manus/eller sett alle episodene eller? :p

Lenke til kommentar
har nettoopp sett episode 16  :dribble: og skal ikke røpe noe, men må bare si at det er så sinnsykt bra..!! blir bare bedre å bedre utover!! :w00t:

Denne sesongen skal vist vera den beste av alle. :love:

Har du mange objektive kilder som har lest manus/eller sett alle episodene eller? :p

Ja. Men dette sa jo dei då sesong 3 var også. :!:

Lenke til kommentar
Etter at ein smarting :roll: presterte å skrive slutten på sist sesong her på forumet i ein 24-tråd so held eg meg langt vekke frå dei.

For info så fikk han en aldri så liten ferie fra forumet av den grunn. Bare til skrekk og advarsel for alle som kunne tenke seg å ødelegge sesong 4 for oss. (Skal ikke utelukke at det kan ende med permanent utestengelse denne gangen).

Lenke til kommentar

Flere som synte det bart utrolig tet på lsutten av forrige episode?

begynte å rane bensinstasjonen for å oppholde mannen noen minutter, det går likskom an å punktere dekket hans ellernoe da. :roll:

håper det ikke blir mange sånne teite ting utover

Lenke til kommentar

Hadde han punktert dekket er det jo bare å spraye på noe greier på så fikser det seg når man kjører... Og sånn spray får man helt sikkert kjøpt på en bensinstasjon. :)

Jack må jo gjøre det spennende for seeren. Å punktere et dekk er ikke så spennende spør du meg.

Lenke til kommentar
Etter at ein smarting :roll: presterte å skrive slutten på sist sesong her på forumet i ein 24-tråd so held eg meg langt vekke frå dei.

For info så fikk han en aldri så liten ferie fra forumet av den grunn. Bare til skrekk og advarsel for alle som kunne tenke seg å ødelegge sesong 4 for oss. (Skal ikke utelukke at det kan ende med permanent utestengelse denne gangen).

Pokker.. du må ikke skrive slikt, Afseth.. Du frister meg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...