Veritas Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 MSI 845G MAX-L Hovedkort S478/533mhz I845G, ATA/133, ATX, LAN, USB2.0, VGA Har sett litt på hovedkort i det siste og kom fram til at dette kortet sikkert er et bra kjøp. Jeg vil gjerne ha meninger om kortet fra folk som har kjøpt/bruker kortet også. Bla.a om kortet har støtte for DDR333... Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Er det virkelig ingen som veit noe om dette? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Veritas Om ingen her kan hjelpe deg kan du jo prøve tomshardware.com,de har testet en del hovedkort og mye annet,der kan du lese om de forskjellige hovedkorta som de har testet. Kjetil Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Er det en annen grunn enn den fine røde fargen som har fått deg til å ta dette valget? :razz: Seriøst, jeg ville heller gått for et Abit eller ASUS HK, enten Abit BD7II eller ASUS P4B533 Jeg skjønner ikke hva som får folk til å velge i845G framfor i845E... Lenke til kommentar
airguard Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg har dette kortet og det fungerer utmerket, ingen problemer. Jeg tok av vita på hovedkortet fordi den bråkte dette var eneste problemet jeg hadde. kjører nå 1.6 nw på 2.0 om det støtter 333 mener du da minnet eller selve 333 systemet ? Kortet virker meget stabilt og sikkert har ikke hatt en eneste crash så langt etter 3 ukers bruk og testing. [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-07-03 21:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå