Gå til innhold

Beste sanger til spilling i bil?

maxgirl28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var noen som nevnte at bilene ble stygt styla av rånere. Jeg håper for all del at du ikke mente det bokstavelig! Sjekk denne: http://www.daria.no/foto/?visid=20970

At en bil er tøft styla, betyr ikke at det er en rånebil. Ordet "rånebil" (i ordets rette forstand) er ikke et ord man bør ta som et kompliment.

En rånebil er en gjennomrustet VW Golf II, Volvo 240 elns, med totalsotede ruter, falmet lakk, selvfølgelig oversenker, rånebilen har også felger som ikke passer til dekkene, totalsotede frontlykter, hjemmelaget (og stygg) hekkspoiler som går over taket, eksospotte hvor råneren har borret 20 hull i god tro om at bilens ytelser fordobles (noe som selvfølgelig ikke skjer), og til slutt er verket kronet med en slitt, gammel motor. Og selvfølgelig har ingen rånebiler gyldige skilt.

Gatebiler, derimot, er biler som minner om Dahlback-golfen. Disse har en motor med 300 hk ++++, mye (men fin) styling, fin lakk, felger som passer til dekkene, og selvfølgelig: Gyldige skilt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Råning er kultur. Dere kan si hva dere mener!

Vel, eg synes det å "briefe" med elendig trancemusikk og plukke opp 12-14årige jenter med en "kul" bil når man er 18-24 selv er ganske patetisk kultur.

helt enig med deg

jaja, 12-14 år er vel å overdrive litt vel..

men rånemusikk? Joel Kalsi - Flying High, den er frakk! :yes:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Vel, eg synes det å "briefe" med elendig trancemusikk og plukke opp 12-14årige jenter med en "kul" bil når man er 18-24 selv er ganske patetisk kultur.

helt enig med deg

Går jo godt an å høre god musikk i bilen uten å være en skikkeli råne da... ;)

Lenke til kommentar

helt enig med deg

Går jo godt an å høre god musikk i bilen uten å være en skikkeli råne da... ;)

ja, er mange som bare kjører vanleg og hører på musikk

Lenke til kommentar
Blues er god cruisemusikk ihvertfall. Vi har mye Eric Clapton i bilen vår når vi drar på langtur. Ikke noe rånemusikk, men det er veldig fint å kjøre til.

Må ha litt behagelig musikk på langtur, blir litt travelt med "dunk dunk" heile veien, sjølv om eg høyrer mykje på trance så må ein roe ned litt også :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...