embark Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen drømmer om utdanning tilogmed! Jeg kjenner faktisk en som har utdanning! Er ikke det utrolig? Han kjører en blå Toyota Celica (gammel model) der lakken begynner å falme litt , men det er en skikkelig tøff bil. Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Til topic: AC/DC - Let There Be Rock Alt av Iron Maiden Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det var noen som nevnte at bilene ble stygt styla av rånere. Jeg håper for all del at du ikke mente det bokstavelig! Sjekk denne: http://www.daria.no/foto/?visid=20970 Ødelagt fine bilen, jo.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det var noen som nevnte at bilene ble stygt styla av rånere. Jeg håper for all del at du ikke mente det bokstavelig! Sjekk denne: http://www.daria.no/foto/?visid=20970 Ødelagt fine bilen, jo.. ødelagt var jo drit fin den sånn som den er på bilde Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det var noen som nevnte at bilene ble stygt styla av rånere. Jeg håper for all del at du ikke mente det bokstavelig! Sjekk denne: http://www.daria.no/foto/?visid=20970 At en bil er tøft styla, betyr ikke at det er en rånebil. Ordet "rånebil" (i ordets rette forstand) er ikke et ord man bør ta som et kompliment. En rånebil er en gjennomrustet VW Golf II, Volvo 240 elns, med totalsotede ruter, falmet lakk, selvfølgelig oversenker, rånebilen har også felger som ikke passer til dekkene, totalsotede frontlykter, hjemmelaget (og stygg) hekkspoiler som går over taket, eksospotte hvor råneren har borret 20 hull i god tro om at bilens ytelser fordobles (noe som selvfølgelig ikke skjer), og til slutt er verket kronet med en slitt, gammel motor. Og selvfølgelig har ingen rånebiler gyldige skilt. Gatebiler, derimot, er biler som minner om Dahlback-golfen. Disse har en motor med 300 hk ++++, mye (men fin) styling, fin lakk, felger som passer til dekkene, og selvfølgelig: Gyldige skilt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden vi er sånn passe off topic så...her er en muffin: Bilpreik hører hjemme her Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden vi er sånn passe off topic så...her er en muffin: :!: nei, må tenker ON TOPIC heretter. Pink Floyd er ikke å forakte! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Siden vi er sånn passe off topic så...her er en muffin: Bilpreik hører hjemme her haha Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Infected Mushroom? *WAAA* My Ears! My Ears! neida.. er ikke det noe dunk-dunk-musikk? synes huske det... Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ta dere en tur inn på siden min og lær hvordan man kan bli en god råner!! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) ** Endret 6. april 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Råning er kultur. Dere kan si hva dere mener! Vel, eg synes det å "briefe" med elendig trancemusikk og plukke opp 12-14årige jenter med en "kul" bil når man er 18-24 selv er ganske patetisk kultur. helt enig med deg jaja, 12-14 år er vel å overdrive litt vel.. men rånemusikk? Joel Kalsi - Flying High, den er frakk! Endret 6. april 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Råning er kultur. Dere kan si hva dere mener! Vel, eg synes det å "briefe" med elendig trancemusikk og plukke opp 12-14årige jenter med en "kul" bil når man er 18-24 selv er ganske patetisk kultur. helt enig med deg jaja, 12-14 år er vel å overdrive litt vel.. men rånemusikk? Joel Kalsi - Flying High, den er frakk! Går jo godt an å høre god musikk i bilen uten å være en skikkeli råne da... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Råning er kultur. Dere kan si hva dere mener! Vel, eg synes det å "briefe" med elendig trancemusikk og plukke opp 12-14årige jenter med en "kul" bil når man er 18-24 selv er ganske patetisk kultur. helt enig med deg jaja, 12-14 år er vel å overdrive litt vel.. men rånemusikk? Joel Kalsi - Flying High, den er frakk! Går jo godt an å høre god musikk i bilen uten å være en skikkeli råne da... ja, er mange som bare kjører vanleg og hører på musikk Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Blues er god cruisemusikk ihvertfall. Vi har mye Eric Clapton i bilen vår når vi drar på langtur. Ikke noe rånemusikk, men det er veldig fint å kjøre til. Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Blues er god cruisemusikk ihvertfall. Vi har mye Eric Clapton i bilen vår når vi drar på langtur. Ikke noe rånemusikk, men det er veldig fint å kjøre til. Må ha litt behagelig musikk på langtur, blir litt travelt med "dunk dunk" heile veien, sjølv om eg høyrer mykje på trance så må ein roe ned litt også Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 prodigy har ein del gode sanger Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Air edit: plata kalt Moon Safari er nok best av alle de har laget. Endret 7. april 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå