Zeph Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Trance blir litt fo rånete or min del. Rock, metal, pop kanskje. Som alle andre stader eg høyrer på musikk, høyrer eg på det eg liker i bilen, hvilket hadde kanskje vært trance for 4 år sidan. Endret 2. april 2005 av zeph Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 bilsanger er ett ord.. "Rage against the machine - Killing in the name of" gir meg forferdelig tung høyrefot Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 sash - with my own eyes 4 strings - let it rain dj thoka vs. dj taylor and flow - you make me feel 2003 cygnus x - superstring (rank 1 remix) dj dean - play it hard Audioplacid - Where I Am (rough mix) jessie - one and one extended version Leit Motiv - I Believe Lion Project - Happy Children 2002 (villa club mix) Lovestern Project - Galaktika 98 (Superstring Mix) Moby - Braveheart Theme [techno remix] Q-Tex - Generations DJ Panda - my Dimension DJ Sakin & Friends - Protect Your Mind (Braveheart) (Ayla Rmx) Dance 2 Trance - Power Of American Natives 98 (DJ Quicksilver Cut) Eiffel65 - I dj with the fire Eiffel65 - Another_Race Green Day - American Idiot Boulevard Of Broken Dreams Breaking Benjamin - So Cold Mesteparten er trance Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 sash - with my own eyes4 strings - let it rain dj thoka vs. dj taylor and flow - you make me feel 2003 cygnus x - superstring (rank 1 remix) dj dean - play it hard Audioplacid - Where I Am (rough mix) jessie - one and one extended version Leit Motiv - I Believe Lion Project - Happy Children 2002 (villa club mix) Lovestern Project - Galaktika 98 (Superstring Mix) Moby - Braveheart Theme [techno remix] Q-Tex - Generations DJ Panda - my Dimension DJ Sakin & Friends - Protect Your Mind (Braveheart) (Ayla Rmx) Dance 2 Trance - Power Of American Natives 98 (DJ Quicksilver Cut) Eiffel65 - I dj with the fire Eiffel65 - Another_Race Green Day - American Idiot Boulevard Of Broken Dreams Breaking Benjamin - So Cold Mesteparten er trance Trance funker også bra for min del, men med eit og anna innslag av tyngre saker og synge med sanger:) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 BigBang - Wild Bird Eller noe annet fra BigBang. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hos meg er det definitivt taktfast blues og bluesrock. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kent - FF Filter - The Best Things Filter - It's Gonna Kill Me The Game feat. 50 Cent - How We Do (Pimp sang!!) AC/DC - Gone Shootin' Adam F feat. M.O.P. - Stand Clear BT - Kimosabe Dallas Superstars - Fast Driving Digital Assasins - Lock it Down Dope - Debonaire Feeder - Shade Jaa9 & Onkel P - Hvem Faen Jane's Addiction - True Nature Junkie XL - Action Radius Paul Oakenfold - Ready, Steady, Go Propellerheads - Take California Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hei. selv kjører jeg ikke bil, men Guns`N Roses passer godt i bilen. Guns`N Roses: Civil War Guns`N Roses: You Could Be Mine og mange flere. men sånn egentlig hva er egentlig forskjellen om man hører musikken i huset eller i bilen da? når jeg kjører opp å begynner å kjøre bil så ville jeg valgt hard metal. noe liggnende Amon Amarth, Windir, Vreid eller noe. for all del det kommer an på hvem som sitter på da. jeg ville ikke hørt på hard metal hvis ikke hun/han som sitter på ikke liker det. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kan anbefale Chris Rea - The Road To Hell, spesielt på sene kveldstimer. Grom cruise-låt. Metallica synes jeg også passer godt i bilen (og de fleste andre steder ) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vazelina Bilopphøggers Low Rider Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bilmusikk: The Traveling Wilburys Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Kan anbefale Chris Rea - The Road To Hell, spesielt på sene kveldstimer. Grom cruise-låt. Metallica synes jeg også passer godt i bilen (og de fleste andre steder ) Grom låt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kan anbefale Chris Rea - The Road To Hell, spesielt på sene kveldstimer. Grom cruise-låt. Metallica synes jeg også passer godt i bilen (og de fleste andre steder ) Den var konstant i bilen på ferieturer før Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 bilsanger er ett ord.. "Rage against the machine - Killing in the name of" gir meg forferdelig tung høyrefot Alt av RATM gir meg en tung høyrefot, kanskje med unntak av Beautiful World Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 powerman 5000 har mange gode låter Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Curtis Mayfield - Pusherman The Clash - Brand New Cadillac The Jimi Hendrix Experience - Crosstown Traffic The Ramones - I Wanna Live Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik Iron Maiden - The Trooper Bobby Conn - Winners Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tenkte en ting passet å nevne her: NRK P1 hadde for en stund siden en "ekspert" som uttalte seg om hva man bør høre på når man kjører bil. Hører man på klassisk, kjører man for sakte. Hører man på rock eller discomusikk (metal, trance), kjører man for fort. Hører man på pop kjører man akkurat passe. Dette er morsomt å høre/lese for min del. det er flere punkter som skurrer. #1 Noen sammenhenger mellom at de som hører på klassisk kanskje ikke er veldig rånete, og at de som hører på trance kanskje er litt mer 'ungdommelige' og skal tøffe seg? #2 Personlig lar jeg meg hvertfall ikke påvirke atferdsmessig av hva slags musikk jeg hører på. #3 Det er metal jeg liker å høre på, og noen ganger blues, så det er det jeg hører på i bil også. Jeg har den samme musikksmaken samme hvor jeg befinner meg. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 og enda flere tips her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=391132 T'Weed Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tenkte en ting passet å nevne her: NRK P1 hadde for en stund siden en "ekspert" som uttalte seg om hva man bør høre på når man kjører bil.Hører man på klassisk, kjører man for sakte. Hører man på rock eller discomusikk (metal, trance), kjører man for fort. Hører man på pop kjører man akkurat passe. Dette er morsomt å høre/lese for min del. det er flere punkter som skurrer. #1 Noen sammenhenger mellom at de som hører på klassisk kanskje ikke er veldig rånete, og at de som hører på trance kanskje er litt mer 'ungdommelige' og skal tøffe seg? #2 Personlig lar jeg meg hvertfall ikke påvirke atferdsmessig av hva slags musikk jeg hører på. #3 Det er metal jeg liker å høre på, og noen ganger blues, så det er det jeg hører på i bil også. Jeg har den samme musikksmaken samme hvor jeg befinner meg. den ekspert-uttalelsen bekrefter i allefall mine fordommer om P1-lyttere(de som hører på musikken, altså). De spiller jo bare kjip musikk, og da kjører de jo knallsakte De som nistirrer på speedometeret, og holder seg 5km/t under fartsgrensen, i følge et speedometer som allerede viser 10-15% mindre.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 mighty 44, bomfunk mc`s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå