Gå til innhold

Beste sanger til spilling i bil?

maxgirl28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikkje trance :thumbdown:

"On the road again, just can't wait to get on the road again, seeing things that I may never see again, I can't wait to get on the road agaaaain.

hehe, er ikkje akkurat noe som eg hadde vurdert å hørt på i bil da, men det er jo min meining

dj ross har eit par gode sanger

Lenke til kommentar

Steppenwolf - Born to be wild

Lynyrd Skynyrd - Sweet home alabama (den ultimate sangen hvis man har en Ford F-150 fra 1970 med sørstatsflagg lakkert på panseret)

Motorhead - Ace of spades

ACDC - Highway to hell

Queen - We are the champions (den ultimate sangen bak rattet i en britisk sportsbil).

Lenke til kommentar
Steppenwolf - Born to be wild

Lynyrd Skynyrd - Sweet home alabama (den ultimate sangen hvis man har en Ford F-150 fra 1970 med sørstatsflagg lakkert på panseret)

Motorhead - Ace of spades

ACDC - Highway to hell

Queen - We are the champions (den ultimate sangen bak rattet i en britisk sportsbil).

å ja, booooorn to be wiiiild.. den er go:)

Lenke til kommentar

Har mye gode minner fra Dire Straits, selv om jeg ikke er noe spes stor fan av dem.

Andre favs; The strokes, Hot hot heat, JohnDoe - 'kickstart' og 'gi gass' pleier å være inspirende sanger å høre på bak rattet.

Lenke til kommentar
Har mye gode minner fra Dire Straits, selv om jeg ikke er noe spes stor fan av dem.

Andre favs; The strokes, Hot hot heat, JohnDoe - 'kickstart' og 'gi gass' pleier å være inspirende sanger å høre på bak rattet.

enig, mange bil favoritter som e ikkje hører på ellers:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...