maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Litt interessant å fått til ei liste her over dei aller beste "kjøre bil til sangene". Sikker på deter mange der ute som har sin heilt spesielle låt, som ein berre må skru litt høgere opp og gi pitte litt ekstra gass til.. Vrooommm.... Her er nokre eg må gi litt gass til: Meat Loaf - paradise by the dashboard light Sash - rhythm is a dancer Dj Tiesto - Theme from Norefjell Og mange mange fleire.. Men no vil eg høyre kva som er din beste bil sang!!!! maxgirl28 Edit: Jeg har endret tittelsen på tråden for å få den til å oppfylle 3-ordsregelen og være litt mer beskrivende. (Tråden var såpass lang at det ville vært for kjipt av meg å stenge den) mvh. Moderator Endret 2. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Når jeg råner med ungkars kompisene mine er ingen som slår "what's love" låta. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Stan Ridgeway - Drive she said Forøvrig mener jeg å tro at det finnes en lignende tråd i bil-delen av forumet.... T'Weed edit - *huske hele tittelen, for fela...* Endret 2. april 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Stan Ridgeway - Drive she said Forøvrig mener jeg å tro at det finnes en lignende tråd i bil-delen av forumet.... T'Weed edit - *huske hele tittelen, for fela...* Godt mulig der finnes lignende tråd fra før,,men skader vel ikke med en til:) Sangen din kan eg også godt kjøre litt til. maxgirl28 plassen min på nett:) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 "Rammstein - Bestrafe mich" er hard!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Liker Pink Floyd i bilen. Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Liker Pink Floyd i bilen. Pink Floyd passer bra alle steder:) Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Liker Pink Floyd i bilen. Pink Floyd passer bra alle steder:) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Liker Pink Floyd i bilen. Pink Floyd passer bra alle steder:) Diskotek? Uansett, finner A Perfect Circle ganske ålreit i bilen. Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Liker Pink Floyd i bilen. Pink Floyd passer bra alle steder:) Diskotek? Uansett, finner A Perfect Circle ganske ålreit i bilen. okei, du tok meg der..pink floyd er nok litt tregt på diskotek.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 * Eddie Meduza * Øystein Sunde * Vikingarna Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bubbles - Bidibadi Bidibu (for de som har sett Super Troopers , hint: tyskerne) BT - Fourth Floor Ash - Lose Control Feeder - Sweet 16 (gran turismo 1 ) og seff Gigi D'agostino - Campane til råning Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Bubbles - Bidibadi Bidibu (for de som har sett Super Troopers , hint: tyskerne)BT - Fourth Floor Ash - Lose Control Feeder - Sweet 16 (gran turismo 1 ) og seff Gigi D'agostino - Campane til råning yeeaa..nye bilsanger for mine ører,,laster nå :!: Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bubbles - Bidibadi Bidibu (for de som har sett Super Troopers , hint: tyskerne) den er bra også dj dean - play it hard og hard in tango - this is my dj er bra Lenke til kommentar
maxgirl28 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Side Brok Side brok er alltid morro:) Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 cascada, paul oakenfold og rock`n roll soldiers Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Må ikke glemme "The Unband - Geez Louise", "Saliva - Superstar" og "Moby - Lift me Up"! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det går stort sett i space/symfo progrock som passer til aktiv dagdrømming. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ikkje trance "On the road again, just can't wait to get on the road again, seeing things that I may never see again, I can't wait to get on the road agaaaain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå