Bublegum Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Lurer på om det er mulig å flytte mappene delte dokumenter og mine dokumenter som vises under min datamaskin, over til partisjon D?, og om noen kan forklare meg dette grundig hvis det går ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Prøv "Egenskaper" må "Mine Dokumenter", der er det en knapp som heter "Flytt". Lenke til kommentar
Bublegum Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Ikke i WIN XP PRO! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Vel, det er XP Pro jeg har, og jeg har den knappen. Men hvis ikke det funker for deg, så kan du bruke TweakUI http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 21:53, Bublegum skrev:Ikke i WIN XP PRO! Hei! Du må selfølgelig 'høyreklikke' på 'mine dokumenter' på skrivebordet for å få opp 'flytt'-knappen. John Erik Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Men hvordan flytte Delte dokumenter? edit: aha.. jeg bruke en gammel versjon av Tweak UI Endret 21. desember 2003 av SLKJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå