Caliber Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hei. Jeg har nå kjøpt meg en 32" phillips som jeg hadde håpet å få koblet til mine logitech z-5500. Tv'en har to coaxiale utganger bak, henholdsvis left/right, og logitech-settet har et optisk-, coaxial- og analoge innganger. Er det mulig å få tak i en 2-1 coax-kabel, og vil det fungere? Kom gjerne med forslag. Endret 2. april 2005 av Caliber Lenke til kommentar
neb Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hva med å bare putte den grønne ledningen inn der hvor headset kan kobles til, foran på tven.. ? enkleste løsningen. Er ikke så veldig kresen av meg! Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 coax? sikker på at det ikke er rød/hvit komponent? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 coax? sikker på at det ikke er rød/hvit komponent? Du har sikker rett.... Hva er forskjellen på coax/komponent, og hva blir så løsningen for meg? Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 coax er digital signal og komponent er analogt signal (tror ej ihvertfall ) tror noe sånt som DENNE skal funke, (sikkert ikke nødvendig med verste monster kabeln men ) Mener ihvertfall at en minijack til RCA kabel vil funke Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 coax er ett digitalt signal. Bak på tven har du analoge RCA utganger, finnes å få kjøpt overganger til 3.5mm mini-jack de fleste steder. Komponent er ett video signal. Den gule som er sammen med de to RCA lydinngene forran på TVen din (tipper du har dette) kaller composit (eller compoSHIT på fagspråket) og er ett video signal. Det var dagens læretime. Vil de høytallerene gi bra nok lyd da?, blir du ikke sittende for langt unna til at de vil funke optimalt? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 SÅ den minijacken skal altså kobles til en av de tre analoge inngangene på høyttallerne, i såfall hvilke? Jeg trodde av en eller annen grunn at kompositt-utgangen på tv'en var digital, og håpet derfor på en måte å få koblet tv'en til den coaxiale eller optiske inngangen på høyttallere. vel-vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå