joakim192 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei Jeg er ny i Premiere og har et lite problem. Jeg har en liten testfilm som jeg skal legge noen lydeffekter over; skytelyder for det meste. Når jeg importerer lydene, ser det helt fint ut, de ligger i filoversikten, men når jeg ser og prøver å høre på den i monitoren kommer det ikke noe lyd. Vet noen hva jeg kan gjøre for å ordne dette? har søkt på google groups, men finner ingen gode svar. Takk på forhånd Joakim Lenke til kommentar
joakim192 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Ingen som vet dette nei? Hmm, får vel prøve et annet sted da Lenke til kommentar
Grobian Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg tror problemet ditt skyldes en liten feil i oppsettet av hvor lyd og bilde skal sendes ut... Velg Output på monitor-vinduet... Deretter Playback Settings Under menyen for Audio Playback huker du av: Play audio on audio hardware Da skal det sannsynligvis fungere Grobian Lenke til kommentar
joakim192 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Hm, ja. Det er mulig dette er problemet. Men hvorfor er den knappen inaktiv? Det kan ikke ha noe med filtypen å gjøre? Jeg bruker mp3, det burde jo ikke gjøre noe det. Lenke til kommentar
Jani2012 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kanskje det har noe med mp3 kodingen å gjør? Skaff et program som gjør mp3 om til wav, så er du sikret det ikke er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå