Gå til innhold

Windows 2000 og 3DMark2001SE

tsebu

Anbefalte innlegg

Når jeg kjører demo 4 (Nature) i 3DMark uten å på forhånd ha kjørt de 3 første demoene får jeg en "score" på ca. 36 fps.

Kjører jeg derimot samtlige av demoene synker resultatet drastisk på "Nature-demoen". Faktisk helt ned til ca. 26 fps.

Det samme gjentar seg om jeg gjør det samme med pixel, advance pixel og vertex- demoene også.

De gir med andre ord "full pott" om jeg kjører bare de demoene enkeltvis. Det virker jo som om maskina blir "sliten" når man på forhånd har kjørt andre demoer. Hardware på maskina er som oppgitt i signatur.

NB! Jeg har installert 4.35 versjonen av via4in1, amd miniportdriver og en eller annen via-driver til.

skejrmkortdriver er 29.42, og jeg har installert refreshfix til den.

Utgaven av Windows er som vist i emnet: windows 2000 profesional

Hadde vært fint om noen hadde hatt forslag til hva som gjør til at det blir slik ytelsesreduksjon i 3DMark

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-02 19:55, tsebu skrev:

Når jeg kjører demo 4 (Nature) i 3DMark uten å på forhånd ha kjørt de 3 første demoene får jeg en "score" på ca. 36 fps.

Kjører jeg derimot samtlige av demoene synker resultatet drastisk på "Nature-demoen". Faktisk helt ned til ca. 26 fps.

Det samme gjentar seg om jeg gjør det samme med pixel, advance pixel og vertex- demoene også.

De gir med andre ord "full pott" om jeg kjører bare de demoene enkeltvis. Det virker jo som om maskina blir "sliten" når man på forhånd har kjørt andre demoer. Hardware på maskina er som oppgitt i signatur.

NB! Jeg har installert 4.35 versjonen av via4in1, amd miniportdriver og en eller annen via-driver til.

skejrmkortdriver er 29.42, og jeg har installert refreshfix til den.

Utgaven av Windows er som vist i emnet: windows 2000 profesional

Hadde vært fint om noen hadde hatt forslag til hva som gjør til at det blir slik ytelsesreduksjon i 3DMark

Du kan jo forsøke VIA 4.40 som er de nyeste driverne nå. Hmm, blir den veldig varm ved kjøring av hele testen?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-02 20:04, Cursed skrev:

du trenger ikke å quote når inlegget står rett over og i tilleg er det eneste innlegget der!

Du vet aldri om det kommer en post mellom hans og ditt eget innleg, så det er greit å quote. Samtidig som man kan glemme hva han skrev så slipper du å gå frem og tilbake:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...