Valein Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skjermen selges for 4900,- inkludert frakt og moms. Tilbudet gjelder fram til 27.04. 2001FP Tilbud Nå skal jeg endelig fåkjøpt den Stian Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hva er vitsen med denne posten? dette er allerede tatt opp i forumet. Lenke til kommentar
Valein Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 hva er vitsen med denne posten? dette er allerede tatt opp i forumet. Hvor? Kunne ikke finne noe info om dette - ihvertfall ikke på første siden. Vitsen er vel åpenbar - det er et tips til dem som er ute etter en billig og god flatskjerm Stian Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Yes, det har vore tatt opp før, men ikkje til den prisen. Dessuten var dei tilbuda utgått på dato. Dette er eit nytt tilbud! eit bra eit. Skjønner ikkje heilt poenget med og komentere at dette var ein unødvendig post. Vi har nok av wannabe moderatorer her. Lenke til kommentar
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Skjermen selges for 4900,- inkludert frakt og moms. Tilbudet gjelder fram til 27.04.2001FP Tilbud Nå skal jeg endelig fåkjøpt den Stian DÆGGER'N! Synes imidlertid web-siten til Dell var litt forvirrende: De har oppført 4 tilsynelatende like modeller, hvorav 2 er nedsatt i pris.......Forskjellige nummer på "Dell-del" og "produsentdel" gjør det hele litt mer uforståelig....Og en ting til: Har disse skjermene en stygg kladeis ved nedre kant (høytalerere??) eller har de ikke.... EDIT: Hva er forskjellen på "midnight grey" og "dual-tone" fargene? Bilder av monitorene ser jo helt like ut.... JILDG Endret 3. april 2005 av JammenIkkeLettDaGitt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Høgtalerene må du kjøpe ekstra, så dei følger ikkje med. Dell sin webshop er litt forvirrende ja, men dei fikser vel det snart. Var slik forrige gang det var tilbud av dei også. Forskjellen på fargen veit eg ikkje heilt... Trur den eine er sølv og den andre svart. Den som er svart har tco99 i allefall. Endret 4. april 2005 av Cornel Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er dette virkelig et bra tilbud.. ? Hvor bra er de skjermene uansett? (og ja, jeg har lest HW sin test) Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hw.no's test er kresen. Jeg kan ikke merke etterslep, og fargene er ekstreme. DENNE ANBEFALES Ps: Prisen, salget og skjermen har vært tatt opp før jo Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dual tone er sølvgrå, midnight grey er mørk grå. Dual tone: Midnight grey: Sorry, fant ikke noen bedre bilder i farten... Geir Lenke til kommentar
JammenIkkeLettDaGitt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dual tone er sølvgrå, midnight grey er mørk grå. Dual tone: Midnight grey: [sorry, fant ikke noen bedre bilder i farten... Geir Nei, men det var da mer enn bra nok! Takker og bukker! JILDG Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hoho. Jeg hadde kjøpt den hvis jeg var på jakt etter skjerm. kanonskjerm til den prisen Dette gjør vel at de som er ute etter 19" bør vurdere 20" i stedet Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 kanonskjerm til den prisen derfor får jeg min i løpet av uken selv om den ikke kom ut som best på testene - kommer den sikkert best ut i ytelse/pris (tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå