danielsn Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det første jeg trenger hjelp til er å få "låv" til å komme inn på den andre dataen min... se bilde under... Hvordan ordner jeg det? Serveren kjører Windows me. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kontakt administatoren av serveren hehe Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ta og share printeren din når du har gjort det finner du det under Mine nettverkssteder Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 det er det jeg har gjort... men jeg har en anelse at me ikke er kompatibelt med xp... så jeg instalerer det nå Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Oky nå trenger jeg litt hjelp igjenn... Når "serveren" går på xp... får jeg fremdeles opp samme feilmelding... Hva gjør jeg nå... Systemadministratoren vet heller ikke hva han skal gjøre. Så hva skal han gjøre? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Har du innstallert brannmur? Hvilken? Har du konfigurert nettværk på brannmuren? Har du kjørt guiden nettværksinnstallation på xp? Har du det samme navn på begge computere under "arbeidsgruppe"? Det skal det være. (Højreklikk på denne computer>egenskaper>computernavn. Husk å gjenstarte begge computere hvis du laver om på en av dem) Hilsen tukols Endret 2. april 2005 av tukols Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei du! Du må ha en brukerkonto på tjenermaskinen din (brukerkonto for klient maskinen). Lykke til Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Har du innstallert brannmur? Hvilken? Har du konfigurert nettværk på brannmuren?Har du kjørt guiden nettværksinnstallation på xp? Har du det samme navn på begge computere under "arbeidsgruppe"? Det skal det være. (Højreklikk på denne computer>egenskaper>computernavn. Husk å gjenstarte begge computere hvis du laver om på en av dem) Hilsen tukols Det var en brannmur på den maskinen som skulle finne printerserveren... Takk for tipset... Nå funker det Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Takker for tilbakemelling. Fint det løste problemet. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå