Gå til innhold

Skal kjøpe luftpistol.

Anbefalte innlegg

Halla..

Skal skaffe meg en luftpistol (CO2) nå og lurer på om dere har erfaringer på dette området.

Den skal være litt små-kul.

Kjennes ordenlig( tung kvalitet)

Ikke koste mer en 2000 spenn

Helst kunne kjøpes over nettet og i Norge siden jeg ikke er 18 enda. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en Co2 luftpistol en gang, hadde det mye gøy med den, men det er også lett å drite seg ut med den i forhold til et gevær. Siden den var semiautomat så endte det fort med at man plaffet løs, og med dårlig våpenvett ender det fort med knuste ruter eller verre.

Så lenge man innser at luftpistol ikke bare er lek og morro, men også noe ansvar, så kan man ha mye gøy med dem.

Lenke til kommentar
Hadde en Co2 luftpistol en gang, hadde det mye gøy med den, men det er også lett å drite seg ut med den i forhold til et gevær. Siden den var semiautomat så endte det fort med at man plaffet løs, og med dårlig våpenvett ender det fort med knuste ruter eller verre.

Så lenge man innser at luftpistol ikke bare er lek og morro, men også noe ansvar, så kan man ha mye gøy med dem.

Hos oss har vi mye skog å plaffe i så det går nok greit...Tenkte å skaffe meg en Walther P99 Nikkel..Den ser artig ut også sto det at den var beregnet på lek og seriøs trening. Man kan få lasersikte og greier til den..Fett :p

Endret av johanol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...