Rufati Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er det normalt med en utrolig hodepinefremkallende høyfrekvent lyd når man kjører 800x600 på en 19" skjerm? Dere tenker kanskje hvorfor i helvete jeg kjører 800x600 i det hele tatt, men det er da altså cs. Jeg foretrekker den lave oppløsningen i cs, trolig pga. jeg er litt konservativ, men however, nå er jeg lei. De fleste som har vært med datautstyr å crt skjermer de siste årene har vel hørt den stygge pipingen ifra skjermen når den ikke trives helt med seg selv. Vel, å sitte å spille cs med dette begynner å gå på helsa løs. Klarer ikke spille mer enn 10 minutter nå. Rører jeg litt på skjermen forsvinner det... i noen sekunder. Har hatt det siden første gang jeg spilte cs i 800x600, men tenkte først at alle skjermer sikkert er slik i lav oppløsning. Men er det slik? Når jeg setter desktopen til 800x600 (i 60Hz som cs kjører) får jeg samme pipingen. Riktignok forsvinner den når jeg kjører 800x600 opp i 100Hz, men ettersom cs kun kjører 60Hz er jeg like langt. Tvert jeg er inne i spillet: Piiii'iii'iiii....p.. I bunn kan jeg knote dette ned til et spørsmål: Har jeg en defekt skjerm? Og er det da en garantisak? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Om du legger in "-freq 100" i cs-snarveien vil cs kjøre i 100 hz. Prøv det du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå