Gå til innhold

Problemer med SyncMaster 957p i 800x600

Rufati

Anbefalte innlegg

Er det normalt med en utrolig hodepinefremkallende høyfrekvent lyd når man kjører 800x600 på en 19" skjerm? Dere tenker kanskje hvorfor i helvete jeg kjører 800x600 i det hele tatt, men det er da altså cs. Jeg foretrekker den lave oppløsningen i cs, trolig pga. jeg er litt konservativ, men however, nå er jeg lei. De fleste som har vært med datautstyr å crt skjermer de siste årene har vel hørt den stygge pipingen ifra skjermen når den ikke trives helt med seg selv. Vel, å sitte å spille cs med dette begynner å gå på helsa løs. Klarer ikke spille mer enn 10 minutter nå. Rører jeg litt på skjermen forsvinner det... i noen sekunder. Har hatt det siden første gang jeg spilte cs i 800x600, men tenkte først at alle skjermer sikkert er slik i lav oppløsning. Men er det slik?

Når jeg setter desktopen til 800x600 (i 60Hz som cs kjører) får jeg samme pipingen. Riktignok forsvinner den når jeg kjører 800x600 opp i 100Hz, men ettersom cs kun kjører 60Hz er jeg like langt. Tvert jeg er inne i spillet: Piiii'iii'iiii....p..

I bunn kan jeg knote dette ned til et spørsmål: Har jeg en defekt skjerm? Og er det da en garantisak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...