odi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har akkurat installert og konfigurert bredbåndsruter, men av en el. annen merkelig grunn er gatewayen frakoblet og når jeg forsøker å koble til får jeg bare beskjed om at det er mislykket. Har dette med IP-adresse å gjøre? Lenke til kommentar
hauard Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fortell litt mer om hvordan nettverket ditt er satt opp, så har vi større mulighet til og hjelpe deg. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har du lest bruksanvisningen? Får du pinget bredbåndsruteren? Kan du kanskje skrive litt mer utfyllende om hva problemet er? Lenke til kommentar
odi Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Eh,...jeg bruker en laptop koblet til en ruter av typen Thompson uten Switch fra NextGenTel. Kun én maskin på nettverket... Skjønner ik helt hva mer jeg skal skrive...? Får ikke pinget ruteren. Noe feil med IP-adr. min? Jeg har ikke trådløst nett... Endret 2. april 2005 av odi Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Da har du trådløst nettverk? Lenke til kommentar
odi Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Nå har jeg klart å få kontakt med gateway, men problemet er vel heller portene i ruteren. Får ikke til å bruke hverken Messenger, VPN-klient eller DC++... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå