Orbo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei Det har det sånn at vi skal ha en prosjekt om datavtviklingen og om webutvikling. Så skal jeg skrive om hardware. Så da lurer jeg på dere vet om noen sider hvor det står noe intresant. Gjerne sider med blider o.l Takker for alle svar! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Søk på "moores lov"/"moore's law". Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Søk på "moores lov"/"moore's law". Ja, det kan jeg vet du Men jeg tenkte mer på sider der det står litt hisorie o.l Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg skrev selv en oppgave om akkurat det selv i 10. klasse. 3 år siden, men sikkert aktuelt fortsatt. Kan se om jeg finner den i digitalt format om du er interessert. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg skrev selv en oppgave om akkurat det selv i 10. klasse.3 år siden, men sikkert aktuelt fortsatt. Kan se om jeg finner den i digitalt format om du er interessert. Det er jeg intresert i Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Står litt historie på Wikipedia. Se også IBMs historie. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Står litt historie på Wikipedia. Se også IBMs historie. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå