sjoko Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har nettopp fått min nye ASUS A8N SLI Deluxe, men jeg får ikke noe lyd på front høyttaler utgangen.... Noen som kjenner til dette problemet?? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ikkje heilt sikker på kva du meiner, men på mitt gigabyte HK fungerer ikkje mik. i snarvei utgangen framme...litt rart Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror problemet kan være at så lenge HK'et ikke registrerer at det spilles av noe uten et surround soundtrack, så får du kun lyd på den standard stereo pluggen (Grønn tror jeg). Har selv samme problemet. Må innom en forsterker via en optisk kabel for å få lyd på alle høytalere. Da forsterkeren selv identifiserer om det er stereo eller surround. Ble tipset om en annen equalizer, men fulgte ikke opp da ampen funket som 2'løsning. Lenke til kommentar
sjoko Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Fant ut at det hadde noe med jumpere som satt på HK... Det viser seg at hvis jumper står på, får ikke koblet til Front panel audio connectorene på kabinettet mitt.... rare greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå