Vaffel89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har satt inn en 120mm vifte i kabinettet, det ser ikke akkurat pent ut Tenkte at det kunne blitt fint å ha netting foran, sånn som mange biler har i grillen. Noen som vet hvor dette kan kjøpes i Kristiansand? (sjekka på biltema.no, men fant den ikke der, leita nok ikke nok da) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kjøp på en nettbutikk, f.eks Ps-data Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Går ut fra at det er en slik sekskanter du er ute etter: http://www.biltema.no/products/product.asp...7&iItemId=93213 Om du synes det er dyrt finner du sikkert no på skraphandelen eller på dynga! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fungerer kanskje fint med det som jeg fant, noe slags greier til å tette eksosanlegg med. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fungerer kanskje fint med det som jeg fant, noe slags greier til å tette eksosanlegg med. fungerer fint med slik netting Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Fungerer kanskje fint med det som jeg fant, noe slags greier til å tette eksosanlegg med. mn hvor får du kjøpt det?? Takker for all hjelp Kjøper den som Glisevask viste. Legger ut bilder når jeg har kjøpt og satt på (kan ta sin tid ) Endret 2. april 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 f.eks. biltema, europris og bilrekvesitabutikker.. mulig at noen bilverksted har slikt og.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Her er ett bedre bilde, jeg fant det på en bilrekvisita sjappe Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Her er ett bedre bilde, jeg fant det på en bilrekvisita sjappe såg ganske kult ut det der såg kanskje noe mjukt ut.. kunne kanskje vert bedre med noe stivere netting? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 sånnt så jeg når jeg var innom torsov bilrekvisita Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ahhh en til i kr.sand klubben... Det jeg ville gjort var å spørre på North corp. i dronningensgaten..de kan fikse griller til vifter og jeg har ihvertfall fått tilbud uten frakt.Jeg får også lov å finne de billigste prisene slik at de krever meg bare for dette....prøv du oxo Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Finnes masse slikt på montèr. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 ahhh en til i kr.sand klubben...Det jeg ville gjort var å spørre på North corp. i dronningensgaten..de kan fikse griller til vifter og jeg har ihvertfall fått tilbud uten frakt.Jeg får også lov å finne de billigste prisene slik at de krever meg bare for dette....prøv du oxo Kansje det hadde vært noe ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå