hannele Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Bestillte Inspiron 8600C fra Dell 21.2 . Betalte med kredittkort og pengene forsvant fra kontoen neste dag, men maskinen har jeg ikke sett ennå! OrderWatch-tjeneste viser ulike leverings datoer hele tiden. Har ringt og mailet til Dell, men for ikke noe fornuftig svar på noen ting. De sier hver gang at den blir sendt dagen etter. Dagen etter hvad da??? Har tenkt å avlyse hele greien, men er redd at det tar måneder å få pengene tilbake. Har noen lignende erfaringer?? Jobber som freelancer og trengte maskinen for lenge siden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 om du har betalt med visa, så er pengene bare reservert.. ikke forsvunnet.. tar bare ett par dager å få pengene tilgjengelig igjen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 nei, penga stikk av! mine har stukket av no. Det er sant at dei blir reservert, også får du dei tilbake igjen, men så reiser dei! og da reiser dei for godt! Ring Dell du, dei har telefon. Lenke til kommentar
hannele Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Elendigheten bare fortsetter. Ja, Dell tok pengene fra konto 21.2 . Har sjekket det. Og jeg har ringt til Dell mange ganger. Og mailet. Men man for ju aldrig snakke med noen som har peiling på noen ting. På mail får man svar lignende: Svar på mail (sendt 26.2) 9.3 05 "Hej , Din ordre er forventet at gå fra vores produktion i morgen 10/3, dvs, den skal være hos dig om en uges tid. Mvh Dells Kundeservice hyggelig . Hannele Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Ja, Dell tok pengene fra konto 21.2 . Har sjekket det. Neppe. Det står riktignok -[beløp] på kontooversikt, men de er bare reservert. De trekker aldri pengene før ordren er sendt (vanligvis i alle fall). Endret 7. april 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 er IKKE dell som trekker pengene fra konto. De blir bare reservert og ikke tilgjengelig og ikke synlig for deg. Lenke til kommentar
msh Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 På min så trakk de fra konto samma dag 14.362,-Og så etter 3 dager var det penger tilbake i konto,men ikke 14.362,- men 14.262.Så 100,- ble borte.Og nå har de trukket fra konto igjen.Og da har de trukket 14.362,- igjen.Det betyr at de har tatt 100,- extra sånn helt uten vidre.Har det skjedd sånn med dere også? Lenke til kommentar
hannele Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Avbestilte Dell Inspiron 8600C en uke siden. Ingen i Dell kundeservice kunne gi noen som helst forklaring hvorfor det tok så lang tid å få maskinen(eller ikke få den i det hele tatt!) Avbestilling gikk greit. Og : det var Dell som tok pengene fra kontoen, summen var ikke bare reservert. Fikk pengene tilbake idag. Så nå er jeg satt 2 mnd tilbake i tid, altså trenger laptop ,men vet ikke hvad jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hvordan vet du at dell faktisk trakk pengene? og at det ikke var visa som hadde reservert.. (om du da faktisk betalte med visa da) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) -slettet- Endret 14. april 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå