TCi Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva brukte du å styre med da? Jeg prøvde alle styringsmetodene, men ble ikke venn med noen av de. Følte liksom at jeg egentlig skulle hatt tre armer for å få det til Har aldri forsøkt originalversjonen, men har på følelsen av at det hadde vært bedre. Styringen på orginalen er bedre ja, den har jo en fysisk analogstikke. Personlig så bruker jeg tommestrappen på venstre tommel og bruker høyretommel til hoppeknapper osv. Fungerer meget godt. Det er vanskelig å starten ja, men bare prøv det og etterhvert så vil du bli vant med det. Jeg har blitt så vant med Metroid og Mario nå at alt går som en drøm. Metroid er veldig god til å lære deg opp i denne måten spilling. Bare at Metroid bør du bruke strappen på høyretommel. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvorfor lage en tråd om dette? Kan dere ikke bare prate i Den store DS tråden? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvorfor lage en tråd om dette? Kan dere ikke bare prate i Den store DS tråden? Det samme sier jeg, men gjort er gjort Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har fått 50 stjerner nå men hvordan får man tak i wario ??? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Har fått 50 stjerner nå men hvordan får man tak i wario ??? har du lugie? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 har nettop fått løs Lugie og wario og har 43 stjerner elelr no slikt Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har fått 50 stjerner nå men hvordan får man tak i wario ??? har du lugie? Ja jeg har Luigi men hvor fant du wario Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Du trenger nemlig Luige for å få wario. Du har kanskje lagt merke til i et rom i slottet at det er et bildet bak et glass med bildet av wario. Sa gjør du Lugie usynlig ved å ta den rød power-up-boksen så blir du usnylig så kan du gå i gjenommen veggen å hoppe inni bildet. hvis du forstår noe av det jeg skrev da Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Mener du spøkeleses slottet eller det slottet med alle levelene i ?? Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Bare glem den over fant wario nå takk for hjelpen Jhonny Bravo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå