Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Alle som har/skal/vil spille/er Super Mario 64 DS kan jo snakke her. Om hvor langt de har kommet, spørre om hjelp ect. Jeg har nettop fått fri Mario og har 10 stjerner Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har 32 stjerner nå og fått Mario og Luigi. Men naboen skulle spille det i helgen nå så jeg må nok vente med videre utfordringer på Mario 64 DS til neste uke. Lenke til kommentar
Solty Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fikk 150 stjerner for et par måneder siden. En grei oppdatering av originalen, selv om jeg veldig gjerne hadde sett at vi fikk et nytt Mario-spill istedenfor. Ser frem til New Super Mario Bros., da. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Det er 20 stjerner for å kunne gå inn til første boss? EDIT# det er det ikke jeg kan komme inn til han nå med 13 stjerner Endret 2. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvor finner man Luigi? Lenke til kommentar
Solty Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 For de som ikke vil vite det, overse den gule teksten. Du må inn på spøkelsebanen. Etter det må du inn i et rom med en bokhylle hvor det også er en rød power-up-boks. Om du er Mario, vil du ese ut til en ballong når du tar blomsten, og kan stige opp til en plattform hvor det er en dør. Det er også mulig å hoppe opp til denne ved hjelp av wall jump eller lignende. Her vil du blant annet finne Luigi-maleriet! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hva er rekorden deres på minie gamet "Wanted" ? jeg har 71. Lenke til kommentar
Solty Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fikk nettopp 717 på Wanted ... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 hvilken level er det? Lenke til kommentar
Solty Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Level? Man går da aldri opp i level? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hvorfor heter det super mario 64? det er jo bare helt dust Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hvorfor heter det super mario 64? det er jo bare helt dust Pga. av orginalen som kom ut på N64.... Og dersom du trenger å vite hvorfor det heter Nintendo 64 også, så er det fordi den går på en 64bit PowerPC CPU. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Level? Man går da aldri opp i level? Hos meg står det hvilken level jeg har kommet til eller hvor mange stjerner jeg har fått, jeg får en stjerne pr. level. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hvorfor heter det super mario 64? det er jo bare helt dust Pga. av orginalen som kom ut på N64.... Og dersom du trenger å vite hvorfor det heter Nintendo 64 også, så er det fordi den går på en 64bit PowerPC CPU. men dette er jo til nintendo ds da ikke nintendo 64 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 men dette er jo til nintendo ds da ikke nintendo 64 Tittelen avslører vel litt. Mario 64 DS. Det er en porting av orginalen på N64 med oppusset grafikk og nye elementer. Lenke til kommentar
ngc6440 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg kjøpte Super Mario 64 DS, men måtte bare gi det opp. Jeg syntes styringen var håpløs, og mistet tålmodigheten til slutt. Kvittet meg med det på QXL, og tapte heldigvis bare en 50-lapp. Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kjøpte Super Mario 64 DS for to dager siden har fått 41 stjerner og tatt to bowsere og funnet Mario og Luigi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg kjøpte Super Mario 64 DS, men måtte bare gi det opp. Jeg syntes styringen var håpløs, og mistet tålmodigheten til slutt. Kvittet meg med det på QXL, og tapte heldigvis bare en 50-lapp. Hmm.. syns styringen er veldig bra jeg. Skal litt trening til for å mestre den 100%, men hadde ingen problemer med å styre Hva brukte du å styre med da? Bruker tommelstrappen selv med den miderste styringsmetoden. Fungerer veldig bra. Har ikke spillt det på en stund nå fordi naboen tok tilbake spillet, har 32 stjerner og låst opp Mario og Luigi. Lenke til kommentar
ngc6440 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva brukte du å styre med da? Jeg prøvde alle styringsmetodene, men ble ikke venn med noen av de. Følte liksom at jeg egentlig skulle hatt tre armer for å få det til Har aldri forsøkt originalversjonen, men har på følelsen av at det hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hvorfor heter det super mario 64? det er jo bare helt dust Pga. av orginalen som kom ut på N64.... Og dersom du trenger å vite hvorfor det heter Nintendo 64 også, så er det fordi den går på en 64bit PowerPC CPU. 64-bits Silicon Graphics-prosessor er det vel. Annywho, jeg spillte ds i dag for første gang, med Mario 64 DS, og jeg ble såpass imponert at jeg tror jeg må kjøpe meg en. Berøringsskjermen er jo bare helt genial, og alle småspillene i Mario viser dens potensiale. Mario 64 er et av de spillene jeg har spillt mest i mitt liv, og denne versjonen er jo helt super. Tenk om de bare hadde fått til linux på DS. Det hadde vært genialt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå