eplemann Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har lest om mange som har problemer med å avinstallere antivirusprogram for å få nytt så de har formatert (som oftest med norton). Er dette noe vits når jeg har hatt Norman og skal skifte til Nod32? er det noe trøbbel med å avinstallere Norman. har iikke noe porblemer med dataen, er det noen fordeler og formatere før man skifter? Aldri skjønt hvorfor folk syns det er så gøy å formatere for den minste ting :!: Og en ting til, har en mappe som heter C:\ATI som starter hver gang jeg skur på dataen, den er ikke på oppstart eller planlagte oppgaver, hvorfor kommer den da? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror ikke du bør tenke på å formatere når du skal fjerne Norman. Det du kan gjøre er å fjerne det, og restarte maskinen, og kikke om det er noen registernøkler fra "Norman" i registeret. Btw: Veldig god ide å bytte til Nod32. Et tips til er å bruke Sygate Firewall også Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror man bare bør formatere hvis man skal bytte fra Norton. Norton er ganske vanskelig å avinstallere helt, men Norman skal nok gå bra. Nod32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå