arex Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Overfører 50 spenn til finneren per del. Webshops i Skandinavia foretrekkes, ikke-skandinaviske webshopper = halv dusør Bare oppdagelser som fører frem til kjøp belønnes. Datakjeden f.eks. har tilsynelatende døra m/ vindu på nettsiden, men fører ikke denne varen lenger. Sølvfarget Chieftec sidedør med vindu til Chieftec Mesh Big Tower: SBA-SL Hjul til Chieftec-kabinett: Roller-BA-CA-LBX-LCX 5.25"-drev med forskjellige stikkontakter til å trekke strøm fra (så jeg kan drive diverse kjølebokser etc.) Sølvfarget 5.25"-drev med minst to digitale display og temperatursensorer (passer dette til mitt Chieftec kabinett mon tro?) Endret 2. april 2005 av arex Lenke til kommentar
arex Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 De to øverste varene er funnet. De to nederste varene har fått dusøren økt til 100,-. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Emnetittelen er uforståelig. Posten er dårlig formulert. Hva er dette for en slags tråd egentlig? Du gir bort penger til folk som finner hva? Den virker feilpostet, denne kategorien er for de som skal ha ny PC, eller ønsker å selge den gamle. Tråder utover dette passer sjelden inn. Jeg velger å stenge denne tråden. 15#: Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til moderatoren eller forumstyret pr. e-post. Jeg foreslår at du neste gang lager en mer oversiktlig post, slik at vi skjønner hva den handler om. Så kan vi vurdere om vi trenger en slik tråd eller ikke når den tid kommer. Har trådstarter noe å si/kommentere, kan vedkommende ta det via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg