faxe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vil skaffe meg en prosjektor, men vil helst bruke minst mulig penger, og ha en som ikke har så dyre pærer. Den skal brukes til film og muligens TV. Jeg har sett litt på denne: komplett Den er vel ikke heeelt håpløs vel? Finnes det noe alternativ til lerret? Slik at jeg slipper å bruke 1000kr. på det.... Går det ann å koble en antenne ol. direkte til prosjektoren for å se TV? Eller må man ha noe "tuner-greier"? Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Du må ha en tuner for å se tv. er vanligvis ikke det på prosjektorer. Der kan du bruke en vhs spiller eller noe til tuner. Lenke til kommentar
faxe Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 takk et spørsmål til: er det scart inngang bakpå prosjektoren for tilkobling til dvd-spiller etc.? Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er ikke scart på prosjektorer. Har hvertfall aldrig jeg sett. Det det derimot er er en slik gul vidio ingang. Bare å ha en overgang fra scart til sånn gul vido plugg så Funker det fett det. Omtrent alle dvd spillere har dessuten sånn vido utgang så du trenger ikke bruke scarten. Scart er stort sett bare til tv og eventuelt vhs. Lenke til kommentar
faxe Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Finnes det noe alternativ til lerret? Slik at jeg slipper å bruke 1000kr. på det.... Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 en hvit vegg fungerer fint. Også en helt normal hvit rullegardin fra Ikea er også glimrende som lerret. Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ikea Tupplur rullegardin fungerer heilt greit som lerret. Fås i hvit og grå. Mange tråder om den på www.avforum.no. Jeg har også testet den, og det fungerte heilt OK. Koster vel rundt 200,- trur eg.. og fås i 200cm bredde. Lenke til kommentar
faxe Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Veggene mine er knall grønne! Det går vel fint å henge gardinen i taket regner jeg med... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det går fint ann og på rullgardin. Men nå hadde jeg heller godt litt opp i pris og kjøpt en DLP prosjektor tror jeg men, det gjorde iallefall jeg, har en Benq 5120 med ekte widescreen;) Min henger i taket med hjemmelagd biltmema høyttaler feste:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå