Luz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har et problem med et nytt grafikkort. Det gjør så skjermen blir svart i 1 sekund og så kommer den tilbake og funker helt fint. Noen ganger så fryser også skjermen i 5 sekunder og kommer tilbakeog funker som før. Er det en kompabilitet krasj her? Har Abit KV7 Hovedkort for Socket A (DDR) KT600, SATA, ATX, Raid, LAN, LYD -Demo1 hk. Noen som vet hva som kan være feil. Jeg har allerede levert inn kortet til databutikken som jeg kjøpte det av, men fikk det tilbake som det var. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hva slags skjermkort har du satt inn og hva var ditt tidligere? Lenke til kommentar
Luz Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Det jeg har satt inn er ett WinFast A6600GT og det tidligere var GeForce FX5200. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har du oppdatert chipset-driverne? Hvis ikke, installer Via's siste Hyperion (4-in-1) driver. Denne inneholder bl.a en AGP-driver. Ellers ville jeg anbefale en oppdatering av driver for GPU hvis ikke dette allerede er gjort. Lenke til kommentar
Luz Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg skal installere chipset driverene. De nyeste driverne for gpu er installert. Lenke til kommentar
Luz Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Hva kan jeg si?? Takker så sinnsykt mye!! Funka fett.. Takk igjen jabe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå