RegRot Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 går det an å slå av en molex-kontakt (hvis det er det det heter )med ett program eller lignende? har neon lys i maskina å hadde vært kjekt om jeg bare kunne skrudd av og på ved hjelp av ett program.... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Helt enkelt: Nei. kan eventuelt modde inn en bryter i kretsen selv da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Du kan nok ikke gjøre det på den måten, men du kan jo bruke paralellporten! Finnes flere guider på nett om det, men finner ikke det akkurat nå.. TrulZern: Er jo ikke så vanskelig egentlig! Det kan virke slik ihvertfall, om man er nybegynner.. Fikk panikk når jeg så tegningene jeg! Men var jo bare å kappe opp et par ledninger og plassere de riktig.. Endret 2. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 ok, takker for svar. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 er nok ikke mulig nei.. jeg løste et lignede problem selv ved å montere en bryter på strømtilførselen til inverter. monterte så bryteren i front på kabinettet. ble ganske så greit i grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå