Nemezis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hvis du vil ha Chenbro gaming bomb kabinett, kan du få kjøpe mitt gamle med disse støydempingsmattene for en billig penge... Edit: Har også døra med vindu... For the record: Hvert eneste Lian Li kabinett du kommer over, er både finere og mer praktisk enn alle andre kabinetter ramset opp i denne tråden tilsammen... Endret 3. april 2005 av Nemezis Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dette Komplett Yes Er enig med deg Cooler Master Centurion Kabinett ruler. Har det samme Kabinettet som ligger ov venter på at jeg slak plukke det opp hos posten. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått vegis: jeg synes faktisk at du kan dra til h*****e!! lian li er rått Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Og DER var det nok. Vegis, Ole A og Rykende_Kaffe ødela der diskusjonen med sine totalt unødvendige off-topic innlegg. Stenger tråden. EDIT : Førte foresten til tre advarsler og en permban for å ha ødelagt en ellers seriøs diskusjon også. Endret 3. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg