manowar2k Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg kjøpte meg et D-Link DWL-G520 108mbit trådløst PCI Nettverkskort nå forleden. Jeg installerte driverene, satte inn i nettverkskortet på vanlig måte, og startet maskinen. Jeg får internet så og si med en gang og tenker at dette gjikk glatt, men som alltid: NEI! Kortet gjør faktisk slik at PCen min krasjer! Eller, jeg tror det er kortet som fører til at PCen min kræsjer. Det som skjer er at når jeg har mitt trådløse kort aktivert, tar det en liten stund, så blir skjermen min helt svart, så må jeg restarte PCen for at det skal funke igjenn. Her har dere noen screenshots i "Systemfeil Oversikten": Dette er da en advarsel som kommer. Får ikke noe melding om den, det er denne som kommer før feilen, som forårsaker "blackscreen". Dette forårsaker at jeg må restarte min PC. Hva feiler? Hva kan jeg gjøre? Er det en annen PC (det er en PC på nettverket som heter noe som Kristoffer, ja. Forstyrrer den signalet eller noe sånt?) Takk for alle svar! Lenke til kommentar
yambalaya Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har akkurat samme problemet med tilsvarende kort. Bare hos meg fryser maskinen. Skjedde 3 ganger på rad... 4. gangen deaktiverte jeg kortet, og da funket det fint... Tror jeg bytter kort i morra.. Hvordan maskin har du? Hovedkort, etc? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har du prøvd veiviseren for lokal tilkobling (hvis du bruker windows xp)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå