jaha Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei Jeg bestilte deler til en komplett PC for 5 dager siden. I går fikk jeg alle delene, skrudde sammen og starta opp. Ingen problemer så langt. Deretter fikk jeg installert operativsystemet og diverse drivere. Så skulle jeg reise bort så da satte jeg dataen i ventemodus, men når jeg kom hjem var det umulig å skru på igjen dataen. Jeg prøvde da med en annen PSU jeg hadde liggende, og da starta maskina opp att. Så da tenkte jeg at PSU var ødelagt. Eller kan det være bare jeg som er helt idiot? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kvitt deg med q-tec, den er sikkert problemet. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 jeg og er sikker på at det er qtecen... rart den funka i rundt 5-6 timer bare får igjen ny jeg da? uten å måtte sende inn igjen hele kabinettet? bare PSU'n... Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Om delene er nye ville jeg ha søkt om retur på PSU, spurt om du kunne få tilbake pengene på den. Er jo sånn retur rett ordning vel.. Også ville jeg ha brukt noen 100lapper til for å få noe som er bedre. Hold deg unna qtec Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Min bror har kjørt q-tech i et år nå. funket helt greit for han. Men jeg personlig holder meg unna de psuene. Liker dem ikke. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Min bror har kjørt q-tech i et år nå. funket helt greit for han.Men jeg personlig holder meg unna de psuene. Liker dem ikke. Hadde også et 350W qtec PSU på maskinen min i noen mnd. Greit nok det.. Helt til den begynte å lage en utrolig høy pipelyd (høy frekvens) under belastning. Og da jeg slo på PSU så sluttet den, eller så byttet den frekvens og peip enda værre Lenke til kommentar
jaha Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 helt nye deler ja... skulle bygge ei maskin til søster mi, stramt budsjett! har bygd mange maskiner de siste åran med qtec forsyninger og de har nå funka knall hvertfall.. kun på denne siste her jeg har opplevd problemer. BRASK! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 vel.. dra ut strømkontakta til psu'en i ca 5 sekund.. og den funker igjenn.. typisk q-tec. ikke noe å satse på i det hele tatt.. kvitt deg med den! Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hadde en qtec 300watt, dataen minvar ustabil og restarta hele tiden, kjøpte Aspire 520watt og pcen ble dønn stabil og klokker lengere, nå har en kompis av meg lånt den siden han ikke hadde overgang fra 20-24 pins, og han har arvet problemene :!: Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 som sagt: kast q-tec, bruk den som koppholder, kjop den for å få vifta Kjøp deg noe som er litt bedre!! Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 som sagt: kast q-tec, bruk den som koppholder, kjop den for å få vifta Kjøp deg noe som er litt bedre!! tror ikke vifta er top of the line heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå