koveraasen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har aldri brydd meg så veldig mye om riktig kjøling før, men etter jeg skaffet meg en Prescott så har varmen i kabinettet økt litt for mye synes jeg. På Chenbro Gaming Box er det mulighet til å plassere to vifter, en 92mm i front og en 120mm bak. Har hørt at det bør være overtrykk i et kabinett, men hvis den som blåser ut bak flytter mer luft enn den som blåser inn foran så blir det jo undertrykk. I tillegg har strømforsyninga en 120mm vifte som trekker luft fra kabinettet og blåser ut. Er det en god ide å la 120mm vifta blåse inn sammen med 92mm, og la strømfosyninga blåse luft ut, eller ødelegger det luftgjennomstrømninga? Eller bør jeg bare ha en vifte i front, droppe 120mm bak og kun la strømforsyninga ta seg av utblåsning? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Det du kan gjøre er å prøve deg fram med forskjellige vifteløsninger. Sjekke load og idle temperatur for hver gang. Prøve alle viftekombinasjoner, så ser du etterpå hvilken løsning som er best edit: leif Endret 2. april 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå