Strategery Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Heisann, Jeg er på leting etter en LCD skerm til PC'en min. Jeg har en Hansol 920P nå, som jeg syns tar litt for mye plass. Jeg vil helst ha en 19'' LCD som ikke er alt for dyr og ikke altfor dårlig. Noen Anbefalinger? Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skriv litt mer om hva du synes er dyrt, og bruksområder, så kommer det nok mer svar skal du se! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Samsung 913N Ja og Benq BenQ FP937s+ eller BenQ FP937s. Desse er gode til spilling. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 - God på Spilling - Fin kvalitet - Prisklasse rundt 3 tusen Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Samsung 913N Ja og Benq BenQ FP937s+ eller BenQ FP937s. Desse er gode til spilling. Link? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg så på denne LCD skjermen. Er den grei? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg så på denne LCD skjermen. Er den grei? Den er grei ja.. lite etterslep.. sliter litt med rødt og mørkegrå... Men har du 3000 kr. så anbefaler jeg deg til å bruke dem.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 sliter litt med rødt og mørkegrå... Hvordan da? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Rødfarger blir ganske blasse, men du klarer å få det brukbart hvis du fikler en del med fargeinnstillingene i skjermmenyen.. Mørkegrå bli liksom litt for lyst, slik at det blir et litt stort hopp fra svart til mørkegrå.. Hvis du skjønner.. Men skjermen gir definitivt mye for pengene.. Men hadde jeg hatt 3000 kr. i dag som var satt av til skjerm, så ville jeg kjøpt meg en Nec 1770NX Endret 2. april 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Medion 19" LCD MD-7212 Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Samsungen finner du i prisguiden, bare søk på 913N. Jeg kan anbefale den på det sterkeste, helt syk på spill, enormt klar bilde, gode sterke farger, ikke noe etterslep i det hele tatt. Den er 8 ms og er helt i toppsjiktet når det gjelder 19" i denne prisklassen rett over 3K. Har hørt at de nevnte Benq skjermene skal være bra, men at de sliter med døde pixler. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Den skjermen du viser til lengre opp, 710v, er for ørtende gang den svakeste skjermen til samsung i den serien, og er heller ikke 19". Så styr unna. Styr også unna medion, men hvis noen er uenige skal de få lov å være det. Kan vel anbefale den samsung 913 jeg også, og som ihuga LG fan kan vel også nevnes 1930 som ligger på ca 3050.- Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Den skjermen du viser til lengre opp, 710v, er for ørtende gang den svakeste skjermen til samsung i den serien, og er heller ikke 19". Så styr unna.Styr også unna medion, men hvis noen er uenige skal de få lov å være det. Kan vel anbefale den samsung 913 jeg også, og som ihuga LG fan kan vel også nevnes 1930 som ligger på ca 3050.- Kan du si litt mer spesifikt hva som er dårlig med den, tenker nemlig på å kjøpe den. 710v'en. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Den skjermen du viser til lengre opp, 710v, er for ørtende gang den svakeste skjermen til samsung i den serien, og er heller ikke 19". Så styr unna.Styr også unna medion, men hvis noen er uenige skal de få lov å være det. Kan vel anbefale den samsung 913 jeg også, og som ihuga LG fan kan vel også nevnes 1930 som ligger på ca 3050.- Hvorfor må vi styre unna den? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Vel, det er ei anbefaling da, så dere får gjøre som dere vil. Har sett på en hel del skjermer i det siste da jeg som de fleste andre ikke vil kjøpe dritt når det er på tide å investere. Trenger ikke mer enn en tur på f.eks Elkjøp for å få vist den skjermen, og hva den er god til. Jeg har ikke fått ført opp noe som helst på den lista, for et mer diffust og ubrukelig bilde sammenlignet med stort sett alt annet har jeg ikke sett. KAN strekke meg til å si at det kan ha vært feil på den, bevares, men tviler på det. Når man ser flere skjermer, og da helst opp mot hverandre samtidig, ser man fort hvis det er skjermer som skiller seg ut. Og, det har vel aldri skjedd at de rimeligste skjermene har vært de beste, så man er f.ex ikke spilleren i gata hvis man kjøper den, men etter min mening er det mange i den prisklassen som er bedre. Sånn... Edit: 710 kommer i flere verjsoner, så sjekk ut de forskjellige. Det er stor forskjell på en 710v og en 710n. Å kjøpe den bare fordi det er en Samsung, er det nok mange som gjør. Endret 8. april 2005 av dobbelmann Lenke til kommentar
isen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvordan er T versionene av 710 og 910 serien. De har jo dvi, men kanskje ikke de beste i spill er de? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Kan på det sterkeste anbefale Viewsonic VX912. Jeg sitter med den her, koster 3300,-. 19" 12ms. Er veldig fornøyd med den, og jeg var en LCDhater før EDIT: EN post til, så nr 1000! Endret 8. april 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg er vel på jakt etter en skjerm som er grei på spilling og ikke så innmari dyr. 2000-3000 er greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå