tørrfisk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Loddepunktet under spdif kontakten på hk mitt og den uttagbare hkplaten er det veldig lite klarering mellom i kabinettet, så jeg lurte på om jeg kunne isolere med elektrisk tape isteden for å begynne å file på Hk-trayet ? Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Loddepunktet under spdif kontakten på hk mitt og den uttagbare hkplaten er det veldig lite klarering mellom i kabinettet, så jeg lurte på om jeg kunne isolere med elektrisk tape isteden for å begynne å file på Hk-trayet ? Det skal gå bra... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ikke du problem, det er jo en grunn til at EL-tape finnes! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Tenkte meg det, skulle bare være sikker Endret 2. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) *slettet* Endret 2. april 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror jeg ville tapet på hovedkortplaten da den helst er en ren metalloverflate så limet sitter bedere..., men med god tape er det nok ikke noe problem og tape på hovedkortet! LOZER (PSU / elektronik under overklokkingsforumet tror jeg er et bedere sted for slike poster, selv om du har fått fint svar her) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Går helt fint det, men ta gjerne noen lag da, dersom bena på kontakten stikker ut av loddingen kan det være ganske skarpe kanter, og når tidens tann sammen med vibrasjoner får gjort sitt, kan det gnage seg gjennom tapen om det bar er et lag Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Satt ikke så godt nei! Gode ideer, skal feste det til plata med flere lag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå