Mogge_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Skal nå bytte ut min boxed vifte til en bedre kjøler/vifte..Jeg har en amd athlon 64 3000+ 1,8GHz @ 2.0GHz..så det jeg lurer på nå er om noen vet om noen bra kjølere/vifter som kjøler godt og samtidig er ikke bråker som helvette..Er litt lei av vifte støyen fra den boxed vifta...Samt at den ikke kjøler noe særlig og... Jeg har et Abit AV8 3-rd eye hk..S939.. Pris: 300-700.. Takker for evtuelle svar.. Endret 2. april 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Denne trur jeg skal være ganske bra men er ikke sikker på ossen støyen er : Arctic eller denne fra Swiftech : Sviftech Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 oki..Er det noen som har noen fakta på disse to kjølerne/viftene? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) HER HER også Kan jo google navnet på kjøleren? Endret 2. april 2005 av War Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Takker..Men jeg er ikke sikker på hva jeg skal velge..Noen som kunne ha hjulpet meg litt? Vet ikke om jeg orker å ta ut hovedkortet bare for å skifte vifte...Så jeg lurer på om jeg skal få for artic..Noen dum idee? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vis du kjøper Zalmen 7000Alcu slipper du å ta ut hovedkortet.... Den bruker den orginale bakplata. I stille modus ligg en A643000 @ 2,5ghz på ca 40 grader http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302754&cks=SER Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Har vært på microplex.no og tittet nå og tror jeg har kommet frem til det jeg skal bestille.. Her er en liten liste over det jeg skal ha: Artic Cooler 64 MIST Vifte 80x80 Samt en muse matte som ikke har noe med dette og gjøre.. Corepad musematte Ser dette bra ut? Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Skal du bruke mist viften i kabiset eller på kjøleren? men ser bra ut det Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 mist viftene skal brukes i kabinettet...Er de mist viftene bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå