Fliehender Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 For noen måneder siden, sluttet bare lyden å virke. Siden da har jeg prøvd alt: - Sette i noen andre høytalere - Skifte ut lydkortet - Oppdatere drivere Noen som har en formening om hva som har skjedd og hvordan jeg kan rette det opp? Lenke til kommentar
underground Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kunne trengt litt mer info om systemet ditt. Hvilket lydkort har du?. Intergrert på hk eller eget lydkort?. Hvilke operativ system osv? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Tilføying til han over meg her; Hvilken høytalere/lydsystem du har er også kjekt å vite. Endret 2. april 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Fliehender Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har windows 98. Ingen lydkort funker fordi jeg har prøvd flere (kjøpte et nytt) Det orginale jeg hadde først var på hovedkortet Jeg hadde et Logitech høyttaler sett med t små og en sub. Når lyden ikke funka testa jeg et par små siemens høytalere. Ingenting funka. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Sikker på at driverene er W98-kompatible? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå