Howard Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 MSI-lansering: SLI for Pentium 4 MSI har offisielt lanserert P4N Diamond, basert på Nvidias nForce4 SLI-brikkesett for Intel-plattformen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hmm, da er det bare å vente på at noen andre hovedkortprodusenter lanserer et hovedkort for så å slå til Liker rett og slett ikke MSI, kan være noe med at de fleste HK'ene som blir levert av de på jobben er defekte. Endret 2. april 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fint at SLI kommer for Intel og Men hvorfor har det ikke kommet før? Nå gjenstår det bare får Intel å lage bedere CPU'er Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Nå gjenstår det bare får Intel å lage bedere CPU'er Intel har glimrende CPU'er allerede. De heter Pentium-M og kan brukes på Socket478-hovedkort hvis man kjøper en adapter fra Asus. I følge rykter skal det komme en versjon av adapteren for LGA775 også, men den er ennå ikke lansert eller avbildet. Edit: Adapteren heter Asus CT-479. Dere finner mye info om den via google. Endret 2. april 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Måtte det fungere like godt som MSI K8N Diamond 219 Lenke til kommentar
G Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Den heatpipe kjøleren for strømregulatorene ser ikke ut til å være ferdigmontert på hovedkortet (på bildet). Må en montere denne selv kanskje? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hmm, da er det bare å vente på at noen andre hovedkortprodusenter lanserer et hovedkort for så å slå til Liker rett og slett ikke MSI, kan være noe med at de fleste HK'ene som blir levert av de på jobben er defekte. Pussig, jeg har vel monter iallefall 100 maskiner i min tid og der er iallefall 40% av disse med MSI og dette er de kortene jeg har hatt suverent minst problemer med . Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hmm, da er det bare å vente på at noen andre hovedkortprodusenter lanserer et hovedkort for så å slå til Liker rett og slett ikke MSI, kan være noe med at de fleste HK'ene som blir levert av de på jobben er defekte. Pussig, jeg har vel monter iallefall 100 maskiner i min tid og der er iallefall 40% av disse med MSI og dette er de kortene jeg har hatt suverent minst problemer med . da er det nok snakk om flaks/uflaks Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå skjer det ting ja. Bare Abit får ut fingern nå. Spørs om det blir en oppgradering i sommer da. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Den viften på kjøleren for strømregulatorne er vel strengt tatt ikke nødvendig. Jeg ser iallefall for meg at bruken av den ikke skaper en forskjell som rettferdiggjør den ekstra støyen. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Den viften på kjøleren for strømregulatorne er vel strengt tatt ikke nødvendig. Jeg ser iallefall for meg at bruken av den ikke skaper en forskjell som rettferdiggjør den ekstra støyen. Kommer ann på hvor høyt du klokker det da. Det er jo en kjent sak at et av de store problemene som oppstår når en klokker over 4.0 ghz er å få kjølt ned spenningsregulatorene. Tror dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Pentium-M kan bli spennende, og blir det nok til neste år. Hvis man skal fokusere på ytelse så ser jeg ingenting fra Intel som slår Athlon64 i år. Men bra at SLI kommer for Intel også Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Endelig, men synd igjen at man kun kan bruke NVidiakort i sli Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Håper Intel går helt bort fra Pentium4 og satser mer på Pentium-M , i overklokket tilstand så slår den jo mange AMD64 cpu-er i spill Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå gjenstår det bare får Intel å lage bedere CPU'er Intel har glimrende CPU'er allerede. De heter Pentium-M og kan brukes på Socket478-hovedkort hvis man kjøper en adapter fra Asus. I følge rykter skal det komme en versjon av adapteren for LGA775 også, men den er ennå ikke lansert eller avbildet. Ja, men som du seier er jo ikke Pentium-M for socket 775 enda.. Men jeg er enig at Pentium-M er bra CPU'er! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Den viften på kjøleren for strømregulatorne er vel strengt tatt ikke nødvendig. Jeg ser iallefall for meg at bruken av den ikke skaper en forskjell som rettferdiggjør den ekstra støyen. På mange nye hovedkort har ikke spenningsregulatorene kjøling i det hele tatt, så det er nok ikke et stort problem å nappe ut strømkabelen til den vifta. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis MSI bruker like lang tid for å få dette kortet ut til sluttbruker etter lansering som sitt Nforce4 kort , kommer kortet ca. om 4 måneder. Bli heller ikke overrasket om bundelen ikke er som på alle reviewene, eller som skrevet på boksen. Go MSI!! Jeg har blitt så utrolig glad i produktene deres etter det fantastiske K8N Diamond Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis MSI bruker like lang tid for å få dette kortet ut til sluttbruker etter lansering som sitt Nforce4 kort , kommer kortet ca. om 4 måneder. Bli heller ikke overrasket om bundelen ikke er som på alle reviewene, eller som skrevet på boksen. Go MSI!! Jeg har blitt så utrolig glad i produktene deres etter det fantastiske K8N Diamond Tja MSI nForce4 var nå tiljengelig før feks DFI,dessuten er de ikke de først som har endret på innholdet i pakken Lenke til kommentar
Motig Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis man skal fokusere på ytelse så ser jeg ingenting fra Intel som slår Athlon64 i år. Tøv. Den nye P4 Prescott med 2mb cache knuser A64 på tunge oppgaver som videoenkoding, multiprosessering, og i de fleste strategispill. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvis man skal fokusere på ytelse så ser jeg ingenting fra Intel som slår Athlon64 i år. Tøv. Den nye P4 Prescott med 2mb cache knuser A64 på tunge oppgaver som videoenkoding, multiprosessering, og i de fleste strategispill. 'og donaldbladet havnet bakpå lasteplanet til en lastebil som skulle med sand til Sahara'. Digg at p!!!! alltid er best på 'tunge' og 'seriøse' arbeidsoppgaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå