Gå til innhold

Onyxia slain på Silvermoon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584
Slutt med det lvl 500 tullet. Nå har de jo tilogmed fjerna det for at folk skal slutte og mase om lvl 500 blablabla...

ENIG

Lenke til kommentar
En taktikk er vel å ha en priest på hver warrior. Priesten fokuserer på å heale krigern. For å ha Mage og hunter pepre på med spells og magi og rogue til å gi masse skade. Eller tar jeg helt feil?  :ermm:

Men problemet er at man ikkje vil gjøre masse skade. Tenk deg at du er lvl 40 og aggroer en lvl 50 mobb, du vil da bomme masse fordi den er 10 lvler over deg. Ragnaros er 440 lvler over deg, i tilleg dealer han 5000 damage, noke som dreper enhver spiller på et slag.

jepp, men alexandrrr visste ikke at lvl 500 bare er symbolsk og at man ikke misser noe merkverdig mer enn normalt.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Alle de som prøver seg på grandiose raids, de kjører på med top-rank buffs fra alle klasser, sant? (Type MotW, Blessing of [det som måtte passe best], PW:F og sånne ting, pluss alskens auraer...)

Ja, utgjør stor forskjell med og uten buffs, fks fortitude og blood pact utgjør ca 800hp ekstra på lvl 60. Det er rimelig stor forskjell.

Consentration aura som paladin kan gi, gir meg 30% sjansje til å motså interruption med rain of fire osv. I tillegg til talentet som jeg har valgt som gir meg 70% sjansje til å motså interruption på rain of fire osv.

I grupper som jeg er vi, buffer vi alltid opp, uansett om det er et "grandioist" raid eller ikke.

Angående conquest når de ble wipet på ragnaros, de er en av de få guildene som i det hele tatt har fått han til å spawne, så det mangler nok ikke på samarbeid i den guilden. Kanskje ble de overrasket, men de hadde vel en viss anelse om at Ragnaros ikke var enkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...