Gå til innhold

Onyxia slain på Silvermoon!

Anbefalte innlegg

Blir vel rutine for store guilds etterhvert som de kommer inn i det. I Anarchy Online er det flere som bare camper rundt The Beast (den største bossen i spillet), bruker en time på å ta ham ned, samler sammen all looten, og setter seg for å vente til den spawner pånytt. Ikke så glamorøst lengre da liksom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant nok, Onyixa er ikke noen utfordring for Conquest fks. Men det ser ut som at Ragnaros kommer til å stå ubseiret ganske lenge enda...

bare lurte på om noen kunne fortelle meg hvem/hva ragnaros er? :blush:

Ragnaros går for å være den vanskligste bossen i spillet nå.

Som du ser på filmen som jeg linket til så vart guilden conquest (som er en av de beste guildene i usa) wipet grundig av Ragnaros

Lenke til kommentar
Sant nok, Onyixa er ikke noen utfordring for Conquest fks. Men det ser ut som at Ragnaros kommer til å stå ubseiret ganske lenge enda...

bare lurte på om noen kunne fortelle meg hvem/hva ragnaros er? :blush:

Ragnaros går for å være den vanskligste bossen i spillet nå.

Som du ser på filmen som jeg linket til så vart guilden conquest (som er en av de beste guildene i usa) wipet grundig av Ragnaros

ragnaros hørest ganske extrem ut :p

jeg hadde ikke fått med meg linkene du hadde posta på forig side og beklager for det :)

skal til og se filmen nå :D

Lenke til kommentar

"The Old Gods' armies were led by the most powerful elemental lieutenants: Ragnaros the Firelord, Therazane the Stonemother, Al'Akir the Windlord, and Neptulon the Tidehunter"

Sitat fra Blizzard.com / story

Lenke til kommentar
Tja, han slakta jo ei rimelig stor gruppe med lvl 60 folk på 3 minutter, så det skal nok litt bedre team-samarbeid til for å banke han der..ser jo ut som de fleste bare springer rundt som hodeløse høns helt til de er døde.

Skulle akkurat til å si det samme.

Lenke til kommentar
blir nok mer ragnarok da.

Ang. ragnarok, er hun ute? eller er hun liksom inne i en instanse?

Ragnaros er "siste boss" i Molten Core.

MC er en raid instance for opptill 40 members.

Edit:

Han har ikke blitt drept i spillet enda, og det er ganske få som en gang har fått han til å spawne...

Endret av Omar
Lenke til kommentar

Siden bosser i MMORPG's ikke har spesielle hitzones er det jo bare å pælme løs med de sterkeste spells + våpen folka har, og la healerne i gruppa heale de som får mest bank. Evt. sende en "tank" fremst som drar på seg aggro og spam-heale han hele tida mens de andre står bak og kaster store spells. Den gruppa så lite organisert ut anyways..men de var vel bare overraska over hvor stor den er, hvis den spawner så sjelden.

Lenke til kommentar
Siden bosser i MMORPG's ikke har spesielle hitzones er det jo bare å pælme løs med de sterkeste spells + våpen folka har, og la healerne i gruppa heale de som får mest bank. Evt. sende en "tank" fremst som drar på seg aggro og spam-heale han hele tida mens de andre står bak og kaster store spells. Den gruppa så lite organisert ut anyways..men de var vel bare overraska over hvor stor den er, hvis den spawner så sjelden.

Så er det bare det at det er en lvl 500 elite som tar 5000 damge, tciler på at det lar seg gjøre så lenge det er maks 40 spillere.

Lenke til kommentar
En taktikk er vel å ha en priest på hver warrior. Priesten fokuserer på å heale krigern. For å ha Mage og hunter pepre på med spells og magi og rogue til å gi masse skade. Eller tar jeg helt feil? :ermm:

Men problemet er at man ikkje vil gjøre masse skade. Tenk deg at du er lvl 40 og aggroer en lvl 50 mobb, du vil da bomme masse fordi den er 10 lvler over deg. Ragnaros er 440 lvler over deg, i tilleg dealer han 5000 damage, noke som dreper enhver spiller på et slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...