hishadow Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er sikkert noen av dere som husker Anton Maiden. Mannen som gav oss sine egne tolkninger av Iron Maidens sanger. Ser ut til at han gikk vekk i desember 2003. Nyheten gikk meg iallefall hus forbi. Uansett en svært trist nyhet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Trist, har aldrig lest noko om han før eg såg denne posten og heimesida hans. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hans tolkning av 22 Acacia Avenue var uansett ikke noe å skryte av. Men for all del, R.I.P Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Som sagt ikke noe av skryte av, men for all del hvil. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ikke akkurat noe nyhet nei. For de som ikke vet hvem det er så var Anton Maiden en svenske som lastet ned midi-versjoner av Iron Maiden-sanger, sang med de og tok de opp. Han ble fort kjent (nei, ikke fordi han var spesielt flink) på nettet og ble faktisk intervjuet på svensk TV. Så vidt jeg vet skal han visst ha tatt selvmord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Synd og skam at Anton er død! Fyren var genial:P Nå er ikke jeg så glad i Iron Maiden at det gjør noe, men jeg liker virkelig Antons tolkninger:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå