OgnOmm Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har etter mye venting gitt opp at komplett skal få tak i antennekabelen jeg trenger, så da lager jeg heller en selv, men problemet er at jeg er usikker på hvilke kabler/plugger jeg skal ha. Jeg må ha to kabler på ca 10 meter, som skal forbinde en linksys wrt54 router og en cnet 14db utendørs antenne Planen var å kjøpe utstyr på elfa, men jeg fant for det første ikke coax i meter, og er usikker på hvilke plugger jeg skal ha. Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Linksys bruker RP-TNC, og antennen bruker RP-SMA. Ta heller kontakt med wlansupply.no, og hør om de ikke kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Usikker på hvilken type plugg som går INN i routeren din, men kanskje du finner noe "ferdigkabling" her. Antennekabel finner du ihvertfall her #Linker fjernet av moderator da brukeren jobber for den aktuelle bedriften# Endret 25. juni 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå