danno_O Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg sitter å lurer litt på hva dere syns er veldig gøy/morsomt som er litt sært! Jeg kom selv på at å drikke samtidig som man tisser er veldig gøy Håper på å få noen svar. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg nevner noen filmer: Monty Python Kung Pow Army of Darkness I mine øyne verdens beste humor. Men mange synes det er litt sært. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg sitter å lurer litt på hva dere syns er veldig gøy/morsomt som er litt sært!Jeg kom selv på at å drikke samtidig som man tisser er veldig gøy Håper på å få noen svar. Du er sær, jeg er morsom. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Robpt Chicken, meget barnslig humor og folk som driter seg ut Lenke til kommentar
r Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 En (veldig stygg) dansk sang som heter "Barber min fisse". Ler høyt hver eneste gang jeg hører den, og det begynner å bli en del ganger nå! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Filmen Napoleon Dynamite. Det absolutt morsomste jeg har sett, uten at det kan defineres eller gjenskapes. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Filmen Napoleon Dynamite. Det absolutt morsomste jeg har sett, uten at det kan defineres eller gjenskapes. Hahhaha, den er så bra! Jeg kan jo også nevne å ta vann i håret å sette det i "sjokk"-fasong. Eller å tegne snurrebart på seg selv. (morsomst på fest) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 en god standup komiker syntes nå iaffal jeg er noe av det artigste. norsk el engelsk...... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har av en eller annen merkelig grunn alltid synes at hunder med hatt og frakk (eller andre menneskeklær) er morsomme. Sånne manipulerte bilder der de går på to bein likssom. Ler meg i hjel hver gang jeg ser et sånn bilde. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Sært eller normalt, jeg vet ikke, men jeg er evig stor fan av Happy Tree Friends. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det interne sære er ofte den beste humoren, den som bare deg og vennene dine forstår og utenforstående bare rister på hodet av Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 banana fingers, parodi på salad fingers som også er genial. Søk på newground.com Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Filmen Napoleon Dynamite. Det absolutt morsomste jeg har sett, uten at det kan defineres eller gjenskapes. Den er herlig. Så absolutt hysterisk Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg kom selv på at å drikke samtidig som man tisser er veldig gøy tja, veldig gøy kan jeg nok ikke si meg enig i, men det er på en annen side en artig tanke som man nesten må prøve ut Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Filmen Napoleon Dynamite. Det absolutt morsomste jeg har sett, uten at det kan defineres eller gjenskapes. Jepp! Absolutt enig der, den filmen er hysterisk, samtidig som den er utrolig sær! Morsomt når han danser til dansevideoen hihi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jeg nevner noen filmer: Monty Python Kung Pow Army of Darkness I mine øyne verdens beste humor. Enig! Endret 3. april 2005 av Volcov Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Humor på bekostning av andre er jo morsomt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Alle filmene til Monty Python! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Humor på bekostning av andre er jo morsomt. Enig, samt når andre slår seg er utrolig festlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå